Kundtjänstmedarbetare

Landstinget Sörmland / Butikssäljarjobb / Nyköping
2015-02-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2016-04-26) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Nyköping, Oxelösund, Trosa, Gnesta, Flen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Landstinget Sörmland i Nyköping, Oxelösund, Trosa, Gnesta, Flen eller i hela Sverige

Verksamhets- och ledningsservice, FM-enheten

Välkommen att utveckla och utvecklas hos en av Sörmlands största arbetsgivare. Tillsammans skapar vi Sveriges friskaste län 2025.

Arbetsplats
FM-enheten är landstingets Facility Managementfunktion med uppdraget att erbjuda landstingets verksamheter värdehöjande servicetjänster och säkerställa landstingets tillgång till lokaler samt utveckling av vårt fastighetsbestånd så att det är ändamålsenligt för landstingets verksamheter.

FM-enheten är i en mycket spännande fas med många stora utvecklingsprojekt på agendan. Vi behöver nu under en period förstärka vår kundtjänst med ytterligare en medarbetare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
FM-enhetens kundtjänst är "en väg in " för alla felanmälningar, beställningar och bokningar av servicetjänster inom landstinget. Som en del av kundtjänstteamet är du länken mellan kunden och leverantören av servicetjänster. Kundtjänsten består i dag av tre medarbetare och ingår i FM-enhetens Administrativa stödfunktion.

Tjänsten innebär också att vid behov arbeta i FM-enhetens Servicecenter på sjukhusen. Servicecenter är entréns mittpunkt där vi hjälper, svarar på frågor och hänvisar patienter, besökare och medarbetare rätt.
• Att kunderna får ett professionellt och serviceinriktat bemötande
• Att ta emot, registrera och förmedla felanmälningar, beställningar och bokningar av servicetjänster per telefon och webb.
• Att ta emot och registrera klagomål, synpunkter och frågor och vidarebefordra till rätt instans.
• Att vara delaktig i kundtjänstens utveckling.
• Att vid behov arbeta i FM-enhetens Servicecenter

Din kompetens
• Treårig gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Erfarenhet av arbete i kundtjänst eller annat servicearbete.
• God datorvana i Word och Excel.
• Goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift.
Som person är du drivande, lyhörd och tålmodig. Du älskar att vara problemlösaren och har förmåga att hålla många bollar i luften samtidigt. Du trivs med att vara delaktig i kundtjänstteamets förbättringsarbete och sätter alltid kunden först.

Anställningsform och sysselsättningsgrad
Tjänsten är en projektanställning med start senast 16 mars och fram till och med 30 september 2015. Anställningen är på heltid och arbetstiden är förlagt till vardagar mellan kl 7-16. Placeringsort: Nyköping.

Information om tjänsten lämnas av
Administrativ chef, Johanna Eliasson, tel 072-221 10 95

Urval kommer ske löpande. Välkommen med din ansökan via länken nedan

Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

Publiceringsdatum
2015-02-10

Arbetstider och omfattning
Tidsbegränsad, 100%, Tillträde 2015-03-16 till 2015-09-30 -

Ersättning
Fast lön. Kollektivavtal finns.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-17
Ange följande referens när du ansöker: RFM-15-002
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Eliasson Johanna.Eliasson@dll.se

Företag
Landstinget Sörmland

Adress
Landstinget Sörmland
Repslagaregatan 19
61188 Nyköping

Kontorsadress
Repslagaregatan 19

Jobbnummer
2161380

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Landstinget Sörmland

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Landstinget Sörmland: