Kundtjänstmedarbetare

Seqr Nordics AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Seqr Nordics AB i Stockholm

Seamless/SEQR är en av världens största leverantörer av betalsystem för mobiltelefoner. Företaget grundades 2001 och är nu aktiv i nästan 30 länder med 200 anställda utspridda på kontor runt om i världen. Seamless hanterar mer än 3.1bd transaktioner årligen genom 525.000 aktiva försäljningsställen.

Seamless fokuserar på tre affärsområden, Transaktions Switch, Distribution och den mobila plånboken SEQR. Vår egen transaktionsplattform ERS 360 är basen för alla våra produkter. SEQR gör det möjligt för vem som helst att med en smartphone betala i butiker, på restauranger och på nätet, överföra pengar utan kostnad, ansluta sig till lojalitetsprogram, lagra kvitton digitalt och få erbjudanden och kampanjer direkt via SEQR appen. SEQR skapar nya användarupplevelser och gör vardagen enklare och mer lönsamt för kunden.

Seamless / SEQR är alltid på jakt efter duktiga människor som vill växa, utvecklas och arbeta i ett företag som formar framtidens mobila betalningslösningar och elektronisk distribution.

Vi tar ledningen i loppet för att ändra den mobila betalningsbranschen och kan erbjuda dig ett brett utbud av intressanta karriärmöjligheter. Varför vänta, sök dig till oss idag!

Du är en problemlösare som är strukturerad och professionell i ditt arbetssätt och gillar att skapa nya kontakter. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och drivs av att göra det där lilla extra för att överträffa mål och ambitioner. Du har fått höra att du är envis men också att du är positiv och har förmågan att se möjligheter i alla situationer.

I denna roll kommer du fokusera på att med stor kvalité och engagemang hantera kundärenden via telefon och mail samt säkerställa att våra produkter når ut till kund på ett tillfredställande sätt. Du kommer att ansvara för att sälja in våra produkter, skicka ut avtal och startpaket samt följa upp och dokumentera processen.

Om du är den vi söker har du 1-2 års arbetslivserfarenhet av kundservicearbete, erfarenhet av innesälj eller telemarketing samt gymnasial examen eller motsvarande. Du är resultatorienterad, har förmågan att hantera stress och är duktig på dokumentation. Du är även en bra kommunikatör i tal och skrift både på svenska och engelska.

Det är också meriterande men inget krav om du har kunskap eller direkt erfarenhet av olika betalningslösningar.

Låter det lockande? Tjänsten är på heltid på ett kontor med drygt 100 trevliga kollegor placerade på St. Eriksgatan 121 i centrala Stockholm.

Skicka oss din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2014-10-20

Arbetstider och omfattning
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
SEQR Nordics AB

Adress
SEQR Nordics AB
Sankt Eriksgatan 121
11347 Stockholm

Kontorsadress
Sankt Eriksgatan 121

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2036459

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Seqr Nordics AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Seqr Nordics AB: