Kundtjänstchef till Verdis i Upplands Väsby
Verdis AB / Chefsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Verdis AB i Upplands Väsby,
Täby,
Vallentuna,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Verdis är en av Sveriges ledande privata aktörer inom insamling och transport av källsorterat hushållsavfall från kommuner och kommunala bolag. Med över 500 medarbetare och 300 fordon i daglig drift når vi ut till ca 1 500 000 invånare i omkring 25 kommuner. Vi är en del av Verdis Nordic; en hållbarhetsinriktad koncern som erbjuder miljötjänster inom Norge, Danmark, Finland och Sverige.
Verdis är en ledande aktör inom avfallsbranschen och vi ansvarar för att leverera tjänster med hög kvalitet till våra uppdragsgivare.
Vi är stolta över vårt engagemang för att upprätthålla miljövänliga lösningar och för att effektivt hantera avfall.
Publiceringsdatum2024-01-17Om tjänstenVerdis ansvarar för avfallsinsamlingen med tillhörande kundtjänst i Danderyd- och Täby kommuner, med respektive kommun som uppdragsgivare och samarbetspartner. Nu letar vi efter en erfaren och engagerad kundtjänstchef som drivs av utmaningar och förbättringsarbete.
Som kundtjänstchef hos oss spelar du en central roll i vår verksamhet. Du blir ansvarig för att säkerställa en högkvalitativ kundkontakt, att förbättra rutiner samt att utveckla och implementera strategier för att öka verksamhetens kvalitet och effektivitet. Du arbetar också aktivt för att stärka samarbetet mellan beställare och entreprenör och har huvudansvaret för all fakturering mot slutkund.
Dina huvudsakliga ansvarsområden som kundtjänstchef är:
- Verksamhetens kvalitet, effektivitet och utveckling
- Att hantera fakturering och faktureringsfrågor
- Personalansvar för tre kundtjänstmedarbetare och en ekonomiassistent
- Att aktivt arbeta för att förbättra rutiner inom avdelningen
- Att agera kontaktperson mot våra uppdragsgivare i frågor som rör kundtjänsten och fakturering
- Hantering av svårare kundtjänstärenden
- Registrera och hantera avvikelser och reklamationer samt beställningar och andra abonnentärenden i vårt verksamhetssystem (Thor).
Vem är du?
För att lyckas och trivas i tjänsten tror vi att du:
- Brinner för kundkontakt och för att ge förstklassig service
- Har god ledarförmåga
- Är stresstålig och trivs med att arbeta i ett högt tempo
- Har god förståelse för ekonomiska processer
- Är analytisk, noggrann och kan - genom ett strukturerat arbetssätt - arbeta med flera ärenden parallellt
- Är självgående och lösningsorienterad
- Är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift
- Har mycket god administrativ förmåga samt god dator- och systemvana
Utöver detta har du som lägst avslutad gymnasieutbildning och några års erfarenhet av kundtjänstarbete i en ansvarsposition. Du bör dessutom ha gedigen erfarenhet inom fakturering/kundreskontra. Erfarenhet från avfallsbranschen och/eller närliggande bransch är mycket meriterande. Vi kommer dock att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i samband med rekryteringen.
Övrigt om tjänsten
Start: Enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: ca 07:30-16:30
Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning tillämpas).
Låter det här som en tjänst för dig? Ansök redan idag!
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Ansökan sker via vår hemsida,
https://www.verdis.se/sv/arbeta-hos-oss/. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta
ansokan@verdis.se.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024/5".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Verdis AB (org.nr 556749-8026)
Arbetsplats Vällsta
Jobbnummer 8400406
Observera att sista ansökningsdag har passerat.