Kundtjänst och kontor - uppercut.se
Upperty AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-03-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänst och kontor - uppercut.se" (publicerad 2017-10-20) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Upperty AB i Stockholm,
Habo eller i
hela Sverige Huvudarbetsuppgifter:
• Hjälpa våra kunder via mail och telefon
• Sköta enklare beställningar från leverantörer
• Sköta returer från kunder
• Andra administrativa uppgifter
Vi söker dig som gillar att jobba med administrativa uppgifter och ta stort eget ansvar. Främst kommer du att ge våra kunder service via mail och telefonkontakt. Du kommer också att bekräfta order, uppdatera prislistor, lägga upp nya artiklar samt sköta returer och reklamationer. Med tiden ser vi även att du kommer att sköta beställningar och ha kontakt med leverantörer.
Din personlighet är viktig för oss!
Vi ser gärna att du:
• är glad, framåt och positiv
• gillar att arbeta både i team och självständigt
• är effektiv och noggrann
• är en person som gillar ordning och reda
• är punktlig och vill alltid göra ditt bästa
• är självgående och trivs med att arbeta i en miljö med ständiga förändringar
Känner du att dessa egenskaper stämmer in på dig, så skicka gärna en ansökan till
jobb1103@uppercut.se.
Upperty AB är ett spännande och snabbt växande bolag med egen plattform för sin e-handel. Hos oss finns de största varumärkena och vi levererar över 200 000 paket per år till ett värde över 150 miljoner SEK 2017. Vi sitter i helt nyrenoverade lokaler Bromma där vi har kontor och lager, inom 15 min från centrala Stockholm. Vår huvudsajt finner du på
http://uppercut.sePubliceringsdatum2017-03-22Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-21
Ange följande referens när du ansöker: kundtjänst uppercut
FöretagUpperty AB
AdressUpperty AB
Box 20041
16102 Bomma
KontorsadressKarlsbodavägen 13A
Jobbnummer 3391033
Observera att sista ansökningsdag har passerat.