Kundtjänst och ekonomiadministratör
Helsinge Net Ovanåker AB / Kundservicejobb / Ovanåker
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Ovanåker,
Hofors,
Sandviken,
Hedemora,
Gävle eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Helsinge Net Ovanåker AB i Ovanåker Helsinge Net Ovanåker AB levererar bredband till företag och hushåll i Ovanåkers kommun.
Vi är fortfarande inne i en spännande utvecklingsfas där vi genomfört omfattande investeringar i vårt fibernät. Nu behöver vi en ny resurs inom kundtjänst och ekonomiadministration.
Kundtjänst och ekonomiadministratör
Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom kundtjänst och ekonomiadministration.
I kundtjänstfunktionen kommer du att möta våra kunder i vår reception, i telefon, via post/e-post samt via elektroniska formulär och sociala medier.
Kundens upplevelse är mycket viktig för oss så därför lägger vi stor vikt vid din sociala kompetens och vilja till egenutveckling. Du kommer att hantera vår kund- och abonnemangsadministration så förmåga att smidigt kunna hantera datorsystem är en förutsättning. Du kommer även att fungera som en central punkt i vår organisation och behöver på ett strukturerat sätt kunna utveckla nya och förvalta befintliga system och rutiner.
Då en viktig del av dina sysslor kommer att bestå av att sköta vår fakturering och kontering behöver du ha tidigare erfarenhet och god kunskap i ekonomiadministration. Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet av liknande arbete samt gymnasieekonomutbildning eller motsvarande. Du förväntas även ha goda kunskaper i Microsoft Office, framför allt Excel och Word.
I vår kundtjänst kommer du att stöta på frågor om utbyggnader, support och teknik. För att kunna svara på eller lotsa frågeställningarna vidare till projektering-, support- eller teknikavdelning behöver du därför god förmåga att sätta dig in i vårt datanäts tekniska uppbyggnad.
Goda kunskaper i svenskt tal och skrift samt grundläggande kunskaper i engelska erfordras.
B-körkort erfordras.
Tillträde: Snarast efter tillsättande av tjänst.
Fast anställning vilken inleds med 6 månaders provanställning.
Ordinarie arbetstider: Kontorstid vardagar, heltid.
Placeringsort: Edsbyn.
Ansökan skickas till:
info@helsingenetovanaker.seVid frågor, tveka inte att kontakta oss på
info@helsingenetovanaker.se eller på tel. 0271-57430.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2022-02-07Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-11
AdressHelsinge Net Ovanåker AB
Långgatan 6
82880 Edsbyn
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundtjänst/ekonomi 2022".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Helsinge Net Ovanåker AB (org.nr 556816-6754)
Långgatan 6 (
visa karta)
828 80 EDSBYN
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
info@helsingenetovanaker.se Jobbnummer 6319298
Observera att sista ansökningsdag har passerat.