Kundtjänst It-företag i centrala Stockholm
About Time AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos About Time AB i Stockholm,
Söderhamn eller i
hela Sverige Annonsen kan även läsas här: abouttime.se/om-oss/lediga-jobb/
OM ABOUT TIME AB
About Time har sedan mer än tio år arbetat med webb- och systemutveckling. Vår huvudsakliga produkt idag är affärssystemet TimeWave utvecklat för städ- och tjänsteföretag. Vi är idag ledande på affärssystem för städföretag med inriktning mot privatpersoner och vi har små och stora kunder över hela landet.
Vårt huvudkontor ligger i centrala Stockholm fem minuters promenad från centralstationen.Teknikutvecklingen sker på vårt kontor i Söderhamn. Vi befinner oss nu i en kraftig tillväxt och behöver därför förstärka Kundtjänst på kontoret i Stockholm.
Vi är ett litet företag där varje medarbetare är avgörande för vår fortsatta framgång. Är du vår nya medarbetare kan du därför se fram emot stort eget ansvar, en platt organisation, lyhördhet, och sist men inte minst väldigt glada och trevliga kollegor.
OM JOBBET
Du kommer att utgöra en stor del av vår förstanivåsupport och därmed bli vårt "ansikte utåt". Dina personliga egenskaper blir därmed mycket viktiga då du blir den primära personliga kontakten för många av våra kunder. Till din hjälp har du kollegor på Kundservice som bistår med andranivåsupport (Systemspecialister) samt vår Teknikavdelning.
OM ARBETSUPPGIFTERNA
Via telefon och CRM-system ta emot, registrera samt med fullt ansvar för uppföljning hantera kundärenden rörande funktionalitet i affärs-systemet TimeWave.
Vid behov och möjlighet bistå med hjälp rörande generella frågor rörande datorer, programvara, affärsprocesser m.m.
Sammanställa statistik enligt mål och nyckeltal samt avrapportera.
Utifrån kundåterkoppling sammanställa och återkoppla behov till vårt
produktutvecklingsråd.
Delta i Kundservices ordinarie planerings- och utvecklingsarbete.
Till del och vid behov bistå vid marknadsföringsaktiviteter.
Till del och vid behov bistå med uppdateringar av våra webbplatser och hjälpsystem.
Till del och vid behov bistå vid acceptanstest av nya funktioner.
OM DIG
Du är glad, positiv, social och har lätt för att få kontakt med alla sorters människor. Du är mycket strukturerad, klarar ett ibland högt tempo och har ett stort tålamod. Som person är du:
• Du är orädd, serviceinriktad och har ett gott humör,
• Du är ordningsam och tycker om struktur.
• Du besitter god pedagogisk förmåga.
• Du har en en stor portion tålamod.
• Du är tekniskt intresserad.
DINA KVALIFIKATIONER
• Slutförd gymnasieutbildning.
• Mycket god datorvana.
• God svenska i tal och skrift.
• Erfarenhet av kundtjänst- kundservicearbete eller liknande arbete.
• Behärskar engelska i tal och skrift.
MERITERANDE
• Erfarenhet av arbete med ekonomi- affärs- eller CRM-system.
• Erfarenhet av kundtjänstarbete mot affärs- CRM- eller liknande.
• Erfarenhet av affärsprocesser inom tjänstebranschen.
• Övriga språkkunskaper (t.ex. arabiska, polska, spanska).
Vid frågor rörande tjänsten kontakta driftsansvarig Anders Klevby Bäckman på telefon 0725 - 70 50 88 eller via e-post
anders@abouttime.se .
Ansökan skall skickas via e-post till
info@abouttime.se . Bifoga ansökan och CV som word- eller pdf-dokument. Använd EJ arbetsförmedlingens/platsbankens verktyg/formulär för att skicka din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
Tjänsten omfattar 80% och inleds med 6 månaders provanställning.
Publiceringsdatum2015-07-08ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Lön enligt ö.k. Ange löneanspråk i din ansökan.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-16
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@abouttime.seFöretagAbout Time AB
AdressAbout Time AB
Hantverkargatan 5C
11221 Stockholm
KontorsadressHantverkargatan 5C
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6502700
E-postadress:
info@abouttime.se Jobbnummer 2347145
Observera att sista ansökningsdag har passerat.