Kundtjänst inom ekonomi i Stockholm

TNG Group AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en noggrann och positiv lagspelare med stort intresse för ekonomi? Vi söker medarbetare till helpdesk hos kund i Stockholm!

Vill du arbeta med ekonomi i en kundtjänstroll och få bred kompetens inom hela ekonomiområdet? Har du grundläggande ekonomikunskaper och älskar att leverera service utöver det vanliga? Då ska du fortsätta läsa om tjänsten och sedan skicka in din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Här får du möjlighet att jobba i en stor organisation och supportera den interna verksamheten med dotterbolag, kunder och leverantörer inom ekonomi. Du blir en del av ett härligt och familjärt team som ständigt jobbar med att förbättra arbetssätt och processer. Du kommer ha många kontaktytor i rollen och ni jobbar ständigt med kompetensöverföring inom teamet, men även mellan övriga grupper på avdelningen. Det finns även goda möjligheter att ta initiativ till nya projekt och ansvarsområden.

Publiceringsdatum
2023-02-28

Arbetsuppgifter
I rollen inom kundtjänst / helpdesk kommer du att

* Besvara inkommande samtal och hantera ärenden rörande ekonomi.
* Guida och supportera den interna verksamheten i systemen vad gäller t.ex. utlägg
* I kontakt med externa parter, kunder och leverantörer hanterar du frågor gällande t.ex. fakturor.

Värt att veta

Tjänsten förväntas starta omgående och pågå 6 månader med stor möjlighet till förlängning. Vår kund tillämpar en flexibel arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån. De sitter i fina lokaler i Stadshagen med goda kommunikationsförbindelser. Jobbet är på heltid och du kommer att vara konsult på TNG.

Våra förväntningar

Vi ser gärna att du tidigare jobbat i någon form av serviceroll från en större organisation, samt har grundläggande kunskaper inom ekonomi. Eftersom Helpdesk är första kontakten för våra interna och externa kunder är det viktigt att du ser värdet i att vara serviceinriktad. Du är kommunikativ och är trygg i att uttrycka dig både i tal som skrift.

Att bidra till teamet och dess framgång ser du som en självklarhet. Arbetstelefonen är ditt främsta verktyg, så för att trivas i rollen behöver du känna att dialoger med kunder och dina kollegor ger energi. Vidare är det viktigt att du är lösningsfokuserad och flexibel i ditt arbetssätt. Du är proaktiv och initiativtagande till din natur och tar gärna de möjligheter som ges till vidareutveckling. Helpdesk arbetar i samtliga ekonomisystem vilket kräver att du har systemvana.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tng Group AB (org.nr 556648-2781), https://www.tng.se/

Arbetsplats
TNG Group AB

Kontakt
Rekryteringskonsult och konsultansvarig
Helena Söderström
helena.soderstrom@tng.se
070-710 35 61

Jobbnummer
7495581

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: