Kundtjänst/administratör till finansieringsbolag, heltid
Maxkompetens Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Maxkompetens Sverige AB
Publiceringsdatum2011-08-10ArbetsuppgifterFör uthyrning till vår kund söker vi nu en ambitiös och noggrann kundtjänst/administratör till ett finansieringsbolag som sitter i nya fräscha lokaler vid Telefonplan. Tjänsten är till att börja med ett bemanningsuppdrag där du arbetar som uthyrd konsult med mycket goda chanser till anställning hos kundföretaget.
Vår kund är ett internationellt bolag med långvarig erfarenhet inom finansieringsbranschen. Bolaget arbetar med att hitta finansieringslösningar för olika leverantörer och jobbar efter ledorden snabbhet, service och effektivitet. Det kan handla om att optimera nuvarande lösningar eller att hitta nya finansieringslösningar som kan öppna för nya kunder och nya marknader.
Till bolagets Sverigekontor behövs det nu förstärkning av en kundtjänst/administratör.
Som kundtjänst/administratör hjälper du till med scanning av dokument, fakturering, kreditkontroller och övrig kundservice. Är du rätt person får du växa i rollen och får så småningom allt mer kvalificerade uppgifter.
Det här är ett jobb för dig som är beredd att ta ansvar, växa och utvecklas om du gör det kan din tjänst och omfattningen på tjänsten också utvecklas.
ProfilVi söker dig som är en driven och duktig administratör och som kan utföra dina arbetsuppgifter på ett noggrant och effektivt sätt. Du kan hålla ett högt tempo utan att ge avkall på kvaliteten i ditt arbete.
Du har lätt för att sköta kontakter via telefon och har ett socialt och utåtriktat sätt. Att arbeta som kundtjänst/administratör innebär att du är en viktig del av ett större lag och därför är god samarbetsförmåga A och O. Är du en van teamplayer är det meriterande.
Du har förmåga att se vad som behöver göras och genomför det.
Har du tidigare erfarenhet från säljsupport eller som innesäljare är det starkt meriterande.
Det är viktigt att du har en ambition att lyckas i det du företar dig och en vilja att utvecklas.
För en jämnare könsfördelning på arbetsplatsen välkomnar vi särskilt manliga sökande.
Start: vi söker en person som kan starta 1 september.
Omfattning: 37,5 h i veckan.
Arbetstid: 9:00-17:00.
Lön: 105kr timme exkl. semesterersättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-08-24
Ange följande referens när du ansöker: 172
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagMaxkompetens Sverige AB
AdressMaxkompetens Sverige AB
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm
Jobbnummer 999643
Observera att sista ansökningsdag har passerat.