Kundsupportmedarbetare på Kreta
Add-Up Bemanning AB / Supportteknikerjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Add-Up Bemanning AB i Helsingborg,
Ängelholm,
Lund,
Malmö,
Halmstad eller i
hela Sverige #jobbjustnu
Om du vill ha en utmaning i livet!! Tveka inte och sök dessa tjänsterna! Ett minne för livet! och dessutom betalt boende, resa och 14 månadslöner!!!
Ta chansen att vara i ett varmare klimat på Kreta och dessutom tjäna pengar.
Sök Nu!!!
Kundtjänstmedarbetare Kreta
Vår kund utför uppdrag åt Telia och expanderar sin verksamhet i Chania på Kreta, och behöver anställa ett flertal medarbetare som skall jobba med Telias kunder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor. Vår kund växer och de söker nu dig som vill utvecklas tillsammans med Telia på kontoret i Chania på soliga Kreta. Söker du ett långsiktigt äventyr är arbetet på hos vår kund en möjlighet för dig!
Publiceringsdatum2021-05-14Om tjänstenVi letar efter kandidater där är långsiktighet (mer än 6 månader), redo att flytta utomlands, bra svenska och engelska kunskaper och även intresse för både service och merförsäljning.
Erfarenhet är såklart ett plus men inget krav, motivation och engagemang väger mer in.
Du arbetar med att ta emot inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden av såväl enkel som komplicerad karaktär. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov.
På Telia är det ett stort fokus på merförsäljning med dagliga säljmål för att kunna möta kundens önskemål och behov på bästa sätt - vi arrangerar bl.a. teamtävlingar men även individuella tävlingar.
Vi söker dig som:
Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är service-minded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av, samt är positivt inställd till att söka efter lösningar.
För att trivas på Telia och hos vår kund:
Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet. Vår kund är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. Vi söker dig som är trygg i dig själv och inte räds utmaningen att flytta utomlands och arbeta.
Om du gillar att ge service, motiveras av försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas hos vår kund på och Telia.
Du erbjuds:
• Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta
• Utbildning i 3 veckor, så att du blir expert på ditt område!
• 14 månaders lön per år (Du läste rätt! 2 extra månadslöner). Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter.
• Många interna utvecklingsmöjligheter * Nordiskt management
• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdd-Up Bemanning AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kreta".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Add-Up Bemanning AB (org.nr 559086-7973)
252 20 HELSINGBORG
Ansökan E-post:
info@addup.se Jobbnummer 5723145
Observera att sista ansökningsdag har passerat.