Kundsupportchef
Jerrie AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jerrie AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Vi är ett företag med långsiktiga ambitioner för såväl kunder och fastigheter som för våra medarbetare. Nya idéer inom service, fastighetsutveckling, hållbarhet och digitalisering ska göra oss till Sveriges mest nyskapande bostadsbolag. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 240 personer arbetar hos Willhem. Ägare är Första AP-fonden.
Som kundsupportchef är du en nyckelperson som leder, driver och utvecklar arbetet med att leverera branschens bästa kundupplevelse.
Willhem har sedan ett par år tillbaka samordnat kundsupport till huvudkontoret i Göteborg och byggt upp en väl fungerande verksamhet. Chefen för avdelningen kommer att gå vidare internt i en mer strategisk roll och vi söker nu hennes efterträdare.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att leda, strukturera och fördela det dagliga arbetet i kundsupporten och ge daglig coaching av medarbetarna för att nå målen när det gäller service och kundbemötande. Du är involverad i det praktiska arbetet och är närvarande i teamet. En viktig del i rollen är uppföljning och analys av kvalitetsmål och nyckeltal och säkerställande att information och kommunikation mellan kundsupport och områdena fungerar. Rekrytering, introduktion och utbildning är också en del av rollen. Du har fullt personalansvar för 11 medarbetare och rapporterar till bolagets utvecklingschef.
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av att leda personal inom kundservice med god erfarenhet av arbetsuppgifter som innebär planering, uppföljning och rapportering i en operativ verksamhet. Du har eftergymnasial utbildning inom exempelvis service och har du även utbildning i ledarskap ser vi det som meriterande. Vi ser gärna att du har intresse av att arbeta med digitala tjänster.
Som person är du lyhörd och serviceinriktad med goda ledaregenskaper för att kunna engagera och entusiasmera dina medarbetare. Du har även personlig mognad och integritet med ett genuint intresse för människors utveckling i arbetet. Med en förmåga att tänka proaktivt driver du dig själv och dina medarbetare mot uppsatta mål och brinner för utveckling och nytänkande. Du har förmågan att styra med fast hand men med mycket glädje och nyfikenhet. Du är van att arbeta strukturerat, analytiskt och målfokuserat och är en god kommunikatör både i tal och i skrift.
Willhem är ett bolag i ständig utveckling, tillväxt och förändring. Genom att utveckla nya idéer inom service, fastighetsutveckling, hållbarhet och digitalisering har vi höga målsättningar och siktar på att bli Sveriges ledande bostadsföretag. Att våga tänka nytt och inte alltid göra som alla andra är viktiga ledord för medarbetarna hos Willhem.
Välkommen med CV och personligt brev via jerrie.se. För frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Helena Bruman på 0735-40 52 62. Urval och intervjuer sker löpande, men ansök gärna så snart som möjligt, dock senast den 20 oktober.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2017-10-06ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJerrie AB
AdressJerrie AB
Odinsgatan 9
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 9
Jobbnummer 3738402
Observera att sista ansökningsdag har passerat.