Kundsupport till Stena Recycling i Hallstahammar

A Hub AB / Kundservicejobb / Västerås
2025-02-06


Visa alla kundservicejobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Västerås, Hallstahammar, Eskilstuna, Enköping, Uppsala eller i hela Sverige

Vår kund
Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch!

Om rollenI rollen som Kundsupportmedarbetare skapar du en positiv kundupplevelse och är ansiktet utåt för Stena Recycling. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under deras pågående systembyte.Din primära uppgift är atthantera inkommande ärenden, samtal och mail, via ärendehanteringssystem.Du strävar efter attlösa kundens ärende redan vid första kontakt eller vid behovkopplar ihop kunden med rätt kollega internt och följer kundens ärende från start till slut med löpande återkoppling. Du kommer också att kontakta företagets kunder proaktivt via telefonför att säkerställa kundnöjdhet och potentiell utveckling av samarbetet.
Dagligen hjälper dukunder att få en god hantering av sitt avfall samt utvecklar kundens affär genom att arbeta med merservice där du ser helheten och hittar långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. I rollen som Kundsupportmedarbetare arbetar du nära kollegor i andra roller på filialen samt har ett tätt samarbete med dina närmsta kollegor i supportteamet.Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare!
Exempel på andra arbetsuppgifter du kommer att utföra:
Orderläggning för inleveranser via affärssystemet
Lägga upp nya kunder via affärssystemet
Hantera och dokumentera kundreklamationer
Deltaoch aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse
Proaktivt arbeta med att digitalisera kunderna via kundportalen


Om dig
För att lyckas i rollen som Kundsupport ser vi att du är serviceinriktad ochtrivs med att bygga och förvaltarelationer. Du har lätt för att kommunicera, är lyhörd i ditt bemötande och gör ditt ytterstaför att skapa en god kundupplevelse.Som person är du självständig samtidigt som duär bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt.
Vidare är du en person som gärna tar ägarskap och har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete.Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före.På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande.

Kvalifikationer Avslutad gymnasieutbildning
Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
B-körkort

Vi ser det som meriterande om du har:
Erfarenhetav innesälj


Övrig information
Start: Omgående
Plats: Arbetet sker från kontoret i Hallstahammar, Olbergavägen 8
Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdrag under 12 månadermed eventuell möjlighet till förlängning
Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande.
A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability.
By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A Hub AB (org.nr 559177-9656), https://a-hub.se

Arbetsplats
A-hub

Kontakt
Matilda Agerhall
matilda.agerhall@a-hub.se
0703172990

Jobbnummer
9148266

Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: