Kundsupport till onlinebaserat tjänsteföretag

Qleano AB / Kundservicejobb / Eskilstuna
2022-03-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport till onlinebaserat tjänsteföretag" (publicerad 2022-04-13) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qleano AB i Eskilstuna, Västerås, Strängnäs, Katrineholm, Stockholm eller i hela Sverige

Sammanfattning
Qleano fortsätter att växa och vi söker nu ytterligare en kollega till vårt kundsupportteam.
Qleano är en onlinebaserad flytt- och städfirma som förmedlar flyttrelaterade tjänster för privatpersoner och företag. Bolaget samarbetar med ett hundratal flyttoperatörer från Ystad i söder till Kiruna i norr.
Vi har som mål att göra Qleano till det givna alternativet att vända sig till när du ska flytta. För att lyckas med detta söker vi dig som är duktig på kundsupport och kundhantering. Vårt kundteam hanterar bolagets löpande externa kontakter med såväl slutkunder som anslutna operatörer. Utöver supportarbete innebär rollen också en del sälj och bearbetning av inkommande förfrågningar. I kontakterna med våra kunder och anslutna företag gör vi allt som en kundsupport brukar göra, supportar.
Qleano har sin bas i Eskilstuna och omsatte under 2021 cirka 52 mkr. Verksamheten bedrivs över hela landet genom vårt nätverk av operatörer inom flytt och städning. Bolaget har cirka 15 anställda som bland annat jobbar med affärsutveckling, försäljning, marknadsföring, kundsupport och ekonomi.
Vad du kommer att göra
Hantera inkommande samtal till vår support.
Ringa utgående samtal och ta emot inkommande prisförfrågningar.
Jobba med ordermottagning och ringa kunder som är intresserade av våra tjänster (sälj).
Hantera supportmail och de ärenden som kommer in där.
Leverera en hejdundrande grym kundupplevelse.
Ansvara för reklamationsärenden, från start till mål, och lösa dem på bästa möjliga sätt för våra kunder och operatörer.
Komma med förslag på hur vi kan förbättra vår kundupplevelse.
Få våra kunder att skratta och känna wow.
Allmänt se till så att maskineriet fungerar och rullar runt.
Supporta interna funktioner genom att hantera den externa kunddialogen.
Ha löpande kontakt med våra operatörer och hjälpa dem att utveckla sin kundupplevelse.

Vem är du och vilka erfarenheter tar du med dig till oss?
Du har erfarenhet av kundservice i någon form, bäst vore det om du har. direkt erfarenhet av att jobba i en kundtjänst av något slag.
God datorvana och erfarenhet av att jobba med datorn som främsta verktyg.
Du vet hur du ska hantera en ringlande telefonkö utan att bli stressad.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska.
Du har ett systematiskt arbetsätt för du vet att det behövs när det är mycket att göra.
Det är meriterande om du har erfarenhet från städ-, flytt- eller andra hantverksbranscher.

Fysiska krav
Du behöver kunna sitta still i längre perioder.
Du behöver kunna stirra in i en datorskärm under längre perioder.
Du behöver kunna behålla lugnet, professionaliteten och fokuset i en bitvis högljudd och stressig arbetsmiljö.

Publiceringsdatum
2022-03-03

Övrig information
Fast lön.
Arbetstider 8-17 eller 9-18, bestäms två veckor i förväg.
Anställningsformen är en tillsvidareanställning.
Provanställning tillämpas.
Friskvård + gemensam (frivillig) träning varje vecka.
Tjänsten tillsätts löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Qleano AB
Kyrkogatan 17
63220 Eskilstuna

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Qleano AB (org.nr 556858-5318), https://team.qleano.se
Kyrkogatan 17 (visa karta)
632 20  ESKILSTUNA

Jobbnummer
6400172

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qleano AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qleano AB: