Kundsupport till Modexa

Norén & Lindholm AB / Butikssäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Norén & Lindholm AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Modexa är ett tillväxtföretag med en stark position på marknaden och söker nu en engagerad medarbetare till vår Kundsupport. Brinner du för kunder och servicefrågor?

Modexa både expanderar och utvecklar! Detta sätter stort fokus på samordning av våra resurser och att ytterligare effektivisera våra processer för att öka kapaciteten med bibehållen marginal. Med expansion ökar antalet frågor och supportbehov från våra kunder, hyresgäster och montörer. För att ta hand om detta på bästa sätt utökar vi vår organisation med en Kundsupport.

I uppdraget som Kundsupport ingår det att ta emot, hantera, återkoppla och dokumentera alla typer av supportärenden från våra kunder, hyresgäster och montörer. Detta kan gälla alla typer av frågor från leverans- och montagetider till avrapporteringar och fakturor. Snabba och korrekta återkopplingar är oerhört viktigt samtidigt som det är av största vikt att Kundsupporten utvecklas och kan ta på sig fler typer av ärenden, allt i takt med att företaget expanderar och nya behov skapas.

Då detta är en ny roll kommer du i allra högsta grad vara inblandad i dess uppbyggnad då det gäller tillgänglighet, processer och rutiner, administration och utveckling.
Kundsupporten tillhör avdelningen Kund och Logistik som består av 8 medarbetare och leds av Kund och Logistikchefen. Förutom kundsupportärenden ansvarar avdelningen även för all administration och support kopplat till hantering av beställningar, orderregistrering, leverans- och produktionsplanering, material-och inköpsplanering, in- och utleverans, fraktsamordning, mm. Som Kundsupport kommer du även bli inblandad i dessa arbetsuppgifter.

För att lyckas i rollen måste du ha en positiv livssyn och en hög energinivå, samt verkligen brinna för kunder, hyresgäster, montörer och service. Du ska vara förtroendeingivande både mot kund, hyresgäst, montör som mot medarbetare och ha en stark integritet. Vi utgår från att du har erfarenhet från likande arbetsuppgifter. Givetvis har du även en god förståelse för processer, affärs- och MPS-system.

Som person är du engagerad, serviceinriktad och du har en stark vilja att hjälpa andra med deras frågor. Att vara lösningsorienterad är en del av arbetet. Vidare är du social och trivs med många kontakter. Målsättningen är att kunden ska känna sig nöjd.

Tjänstens placeringsort är Västerås.

Modexa är ett modernt, innovativt köksföretag med huvudkontor i Borås. Med vår miljöcerti¬fierade tillverkning i Västerås levererar vi ca 10 000 köksförnyelser till privata och kommunala fastighetsägare varje år. Företaget startade 1989 och omsätter idag drygt 130 MSEK med 50 anställda, samt ett femtiotal underentreprenörer som utför företagets tjänster över hela landet. Modexa genererar ett ökat värde till fastighetsägare som i sin tur får nöjdare hyresgäster. Läs mer om oss på www.modexa.se .

Låter detta intressant för dig?
I denna rekrytering samarbetar vi med Norén & Lindholm. Välkommen med din ansökan senast 22 maj via www.norenlindholm.se . Frågor kring tjänsten besvaras gärna av Sara Eriksson på Norén & Lindholm tfn 021-81 18 88.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2015-05-12

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-22
Sök via Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
NORÉN & LINDHOLM AB

Adress
NORÉN & LINDHOLM AB
LINSLAGARGRÄND 1
72130 VÄSTERÅS

Kontorsadress
LINSLAGARGRÄND 1
VÄSTERÅS

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 021-81 18 88

Jobbnummer
2290282

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Norén & Lindholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Norén & Lindholm AB: