Kundsupport till industri i Västerås

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Kundsupport på industri i Västerås

Ditt första uppdrag på Adecco är att stötta kundsupportavdelningen hos en av våra kunder som är verksam inom tillverkande industri. Det här uppdraget är planerat att vara tidsbegränsat men det kan bli förlängt. Vi vill jobba långsiktigt med dig och kommer att matcha dig mot alla andra uppdrag vi har i vår repertoar.

Publiceringsdatum
2019-04-03

Om tjänsten
I rollen som kundsupportmedarbetare tar du emot samtal från företagets kunder. Samtalen kan vara av teknisk karaktär lika väl som administrativ karaktär. Ena samtalet kan röra frågeställningar om tekniska lösningar och det andra samtalet kan handla om frågor kring fakturering. Ingen arbetsdag kommer att vara den andra lik och du behöver ta stort ansvar för att ge kunderna utomordentlig service. Vi räknar med att du inte kan besvara alla frågor på stående fot utan istället kopplar du in rätt personer så att du kan besvara kundernas frågeställningar.

I din roll som orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Mottagande av ärenden via telefon och mail
• Administration
• Att ge kunderna utomordentlig service

Om dig
För att lyckas i rollen måste du ha en positiv och hög energinivå, samt verkligen brinna för kunden och dess behov. Att vara glad är ett naturligt tillstånd för dig, du får energi av att ha kontakt med andra människor. Lösningsorientering är självklart och du gör det som behövs för att lösa arbetsuppgifterna, det är ju trots allt kundnöjdhet allt handlar om. Du har en förtroendegivande personlighet gentemot både kunder och kollegor - när man söker hjälp hos dig ska man veta att problemen blir lösta.

Viktigt för tjänsten är:
• Service-fokus
• Effektivitet
• Noggrannhet!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som kundsupportmedarbetare är ett konsultuppdrag med start så snart omständigheterna tillåter. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Ola Ekehult via 08 - 100 500.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administration, orderadministration, administratör, orderadministratör, kundtjänst, konsult, tjänsteman, logistik, inköp, support, kundsupport,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-15
Ange följande referens när du ansöker: ref-29512
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ola Ekehult

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Västgötegatan 4A
72211 VÄSTERÅS

Kontorsadress
Västgötegatan 4A

Jobbnummer
4710729

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: