Kundsupport till Accountor Finago i Stockholm!
Workz Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-06-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport till Accountor Finago i Stockholm!" (publicerad 2021-07-09) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige ÄR DET DU? DU som är vårt nya tillskott hos Workz kund Accountor Finago? En kundserviceroll som innefattar mycket administration, siffror och datasystem. Där varje ärende och kund hanteras omsorgsfullt och noggrant med en service av högsta kvalité.
OM TJÄNSTEN
Vi letar efter nästa medarbetare, en Application advisor, till Accountor Finagos kundservice. Kundservicen är belägen i Stockholm och hanterar kunder i såväl Sverige, Norge som Danmark. Du kommer vara en viktig nyckelperson, då kundärenden som inkommer till supporten hanteras av dig och en till kollega. Ni tillsammans hjälper personal på redovisningsbyråer och företagskunder som behöver viss teknisk support. Supporten sker främst via mail, men även inkommande och utgående telefonsamtal förekommer.
Utöver kunder kommer du ha mycket kontakt med Accountor Finagos Second line i Helsingfors, så talar du även finska är det meriterande, annars klarar du dig bra med engelska.
VI SÖKER DIG SOM
Vi ser vår nya medarbetare som en initiativrik person, som är nyfiken och har lätt för att lära. Du är inte rädd för att testa lösningen i praktiken innan du levererar den till kund. Det främsta kommunikationsverktyget är mail, men du behöver vara bekväm med att både svara på inkommande samtal och att ringa ut till kund, om du finner det som bästa och smidigaste sättet att lösa ärendet. Fördelaktigt om du har ett ekonomiskt sinne, och inte är främmande för siffror. Då intensiteten i kundservicen varierar behöver du vara stresstålig och klara av när det hettar till, exempelvis vid bokslut och liknande.
Publiceringsdatum2021-06-21Kvalifikationer• Gymnasieutbildning (meriterande med ekonomisk inriktning)
• Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Har en god dator- samt systemvana
• Erfarenhet av administrativt arbete/service är meriterande, likväl som utbildning/erfarenhet inom företagsekonomi/bokföring
PRAKTISK INFORMATION
Start: Augusti
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Workz med inledande provanställning
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Stockholm
Arbetstider: Kontorstider, vardagar.
Ansökan: Första steget i processen efter ansökan är att genomföra vårt test. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt person är funnen.
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
KONTAKT
Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på
rekrytering@workz.se, observera att vi inte tar emot ansökningar per epost.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWorkz Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788)
Jobbnummer 5820724
Observera att sista ansökningsdag har passerat.