Kundsupport inom teknisk support till Crem

Adecco Sweden AB / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-05-15

Om tjänsten
Som kundsupport inom teknisk support kommer du att arbeta med att ge professionellt stöd till Crems kunder, återförsäljare och servicepartners. Du hanterar reklamationer, serviceorders, installationsorder och help-deskärenden med fokus att upprätthålla goda kundrelationer. Din arbetsgrupp arbetar också med utvecklingsarbete, vilket innebär att utveckla olika supportverktyg såsom instruktioner, manualer och hemsida. Vidare håller du även i och ansvarar för utbildningar med Crems servicepartners och nyckelkund samt vid tillfällen kommer du även delta på mässor och events. Internt samarbetar du med olika funktioner inom bolaget för att lyfta utveckling och bygga servicenätverket. Placeringsort är Åmotfors eller Solna med möjlighet till hybrid lösning. Du erbjuds en anställning direkt av Crem och tjänsten är tillsvidare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Teknisk Support Service HoReCa
• Kundsupport
• Reklamationsärenden, serviceorder, helpdesk etc.

Om dig
Vi söker dig som har goda erfarenheter av kundrelationer med gott resultat. Du har tidigare arbetat med kundservice, gärna teknisk support inom HoReCa segmentet, samt att serva kunder och hantera reklamationsärenden på ett professionellt sätt där du skapar en god relation med kunden. Har du en bakgrund från restaurangbranschen, gärna inom café/barista är det positivt. Du har en god administrativ förmåga och är samtidigt tekniskt lagd där du har en god förmåga att förstå olika tekniska komponenter för att kunna hjälpa kunderna på bästa sätt. Goda kunskaper i svenska och engelska är viktigt. Som person är du flexibel, har ett öppet sinne och är lyhörd gentemot Crems kunder. Du har ett logiskt tänkande och ett stort kundfokus där du ser till att kunden känner sig nöjd.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av kundservice, gärna teknisk support och reklamationer
• Kundfokus
• Gärna erfarenhet från HoReCa segmentet
• Samarbetsförmåga

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Crem
Crem tillverkar och marknadsför kaffemaskiner under tre starka varumärken - Coffee Queen, Expobar och Spengler för kontor, restauranger, catering och livsmedelsbutik. Med ett branschledande sortiment säljs våra produkter via återförsäljare på den globala marknaden i mer än 90 länder. Crem Internationals produktionsanläggningar och försäljningskontor finns i Sverige, Kina, Spanien, England och Tyskland.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan.
Fanny Sandegren, fanny.sandegren@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-45595".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Fanny Sandegren

Jobbnummer
8682381

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: