Kundservicemedarbetare till vårdbolag i framkant

Norrtäljes Gemensamma Hälso, Sjukvård- och Omsorg / Receptionistjobb / Norrtälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Norrtälje, Vallentuna, Vaxholm, Täby, Värmdö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Norrtäljes Gemensamma Hälso, Sjukvård- och Omsorg i Norrtälje, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Om oss

Vi söker en till två kundorienterade lagspelare till Inköp och kundservice. Enheten består idag av 15 entusiastiska medarbetare som arbetar gränsöverskridande med bolagsövergripande verksamhetsstöd, varav fem arbetar med kundserviceuppgifter.
Vi sitter i trevliga lokaler centralt i Norrtälje.


Vi är en del av Tiohundra - det kompletta vårdbolaget i Roslagen. Här finns allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, BVC, mödravård, funktionsstöd, psykiatri och personlig assistans. Vi jobbar aktivt med forskning och nya tekniska lösningar, som elektroniska läkemedelslistor och journaler på surfplattor. Vårt arbete har uppmärksammats både nationellt och utomlands, och har gett oss flera fina utmärkelser. I patientenkäten har vår akutmottagning och en av våra vårdcentraler utsetts till bäst i Sverige. I vår medarbetarundersökning har vi topplacering inom Stockholms läns landsting.
Du når oss enkelt med bekväm och wifi-utrustad direktbuss från Stockholm.

Om tjänsten

I ditt huvudsakliga arbete kommer du tillhöra vårt team inom kundservice med fokus på externa kunder samt interna verksamheter. Du kommer arbeta med varierade arbetsuppgifter där kundfokus är ett ledord.

I ditt arbete ingår:
telefonistarbete i systemet Vision 80/20
administration och support av e-Tjänstekort
administration och support av telefoni
receptionsarbete
övriga administrativa uppgifter
vara med och utveckla kundserviceuppdraget

Om dig

Du har:
minst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot administration
mycket goda kunskaper att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
mycket god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Word och Excel
kundtjänsterfarenhet eller liknande

Meriterande:
praktisk erfarenhet av telefonistapplikationen Vision 80/20 eller liknande
erfarenhet av callcenter
utbildad e-Tjänstekortshandläggare
Undersköterskeutbildning

Vi lägger stor vikt vid personlighet och söker dig som brinner för att ge service och hjälpa andra.
Som person är du engagerad och driven samtidigt som du kan behålla lugnet i stressiga situationer och självständigt ta egna initiativ. Du har en förmåga att se lösningar, sätter upp mål och arbetar tills resultat uppnås med god kvalitet. Vidare ser vi att du tar stort ansvar för dina uppgifter, kan planera och prioritera rätt saker.
Rollen innebär omfattande kontakter, vilket ställer höga krav på att du är professionell och tillmötesgående i ditt bemötande samt att du har lätt för att skapa goda relationer.
Du är lojal och bidrar till god stämning i gruppen, uppskattar att jobba nära i team och har god samarbetsförmåga.


Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.

Varaktighet, arbetstid
Måndag-fredag Tills vidare

Publiceringsdatum
2017-11-21

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Enhetschef Moa Brismo, tel 0176-326438

Företag
Norrtäljes Gemensamma Hälso, Sjukvård- och Omsorg

Adress
Norrtäljes Gemensamma Hälso, Sjukvård- och Omsorg
Roslagsgatan
76129 Norrtälje

Kontorsadress
Roslagsgatan

Jobbnummer
3815225

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Norrtäljes Gemensamma Hälso, Sjukvård- och Omsorg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Norrtäljes Gemensamma Hälso, Sjukvård- och Omsorg: