Kundservicemedarbetare till välkänt elbolag!

Teleperformance Nordic AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Vi söker nu fler kundservicemedarbetare till Teleperformance kontor i Göteborg. I den här rollen arbetar du med kundtjänst för en av Europas största producenter av el och värme. Vi söker flera personer till tjänsten med startdatum 2023-08-28.

Vi erbjuder dig:

• Många interna utvecklingsmöjligheter

• En spännande och glädjefylld arbetsplats med härliga kollegor

• Bekväma arbetstider - måndag till fredag

• Goda förmåner: friskvårdsbidrag, rabatterat pris på gym i samma byggnad som Teleperformance samt Edenredkortet som gör att ca var tredje lunch blir gratis! - Läs mer här (https://www.edenred.se/lunchforman/)

• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar

• Lön enligt kollektivavtal

Publiceringsdatum
2023-07-20

Om tjänsten
Hos oss arbetar du med kundsupport via telefon där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundens ärende. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

Kundsupport via telefonsamtal där du på ett effektivt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundens ärenden av både enkel och mer komplicerad karaktär

Genomförande av behovsanalyser och information till kunder om pågående erbjudanden

Arbete mot uppsatta mål där du bland annat kommer att bedömas utifrån samtalstid och kundnöjdhet

Öppettider: Måndag-Fredag 08:00-18:15.

Du blir anställd av Teleperformance och arbetar på vårt kontor vid Backaplan. Tjänsterna är på heltid och inleds med 6 månader provanställning innan övergång till en tillsvidaretjänst.

Vi söker dig som:

Har ett problemlösande tankesätt och en vilja att göra det lilla extra för alla kunder du kommer i kontakt med. Du motiveras av att hitta lösningar och när problem dyker upp är du snabb att hantera dessa. Du trivs bra i kontakt med olika människor och har lätt för att anpassa din kommunikation och service efter person.

• Är serviceinriktad, socialt säker och ansvarstagande

• Är minst 18 år

• Har gått ut gymnasiet med godkända betyg i kärnämnena

• Är flytande i svenska, samt bekväm med engelska i både tal och skrift

Viktig information:

När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se

Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.

För att trivas på Teleperformance

Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat, har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras av och värderar därför personlig utveckling.

I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater och godkända gymnasiebetyg krävs. Observera att vi rekryterar löpande.

Vid eventuella frågor, vänligen kontakta:

Hanna Gustafsson, hanna.gustafsson@teleperformance.com

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Teleperformance Nordic AB (org.nr 556325-8838), http://www.teleperformance.com

Arbetsplats
Teleperformance Nordic

Jobbnummer
7976883

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Teleperformance Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Teleperformance Nordic AB: