Kundservicemedarbetare till Norrköping

Heimstaden AB / Kundservicejobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Heimstaden AB i Norrköping, Linköping, Katrineholm, Eskilstuna, Haninge eller i hela Sverige

Kundservicemedarbetare till Norrköping
Heimstaden har en vision om att förenkla och förgylla kundernas liv genom omtänksamma boenden - Friendly Homes. Vår ambition är att växa på ett ansvarsfullt och hållbart sätt tillsammans med samarbetspartners som delar våra värderingar. Vi har ett livslångt perspektiv på våra fastigheter, vilket innebär att vi bygger, utvecklar och förvaltar hållbara och moderna hem med rätt standard.
Som kundservicemedarbetare får du möjlighet att vara en del av ett team som är navet i många delar av Heimstaden - där du får hjälpa våra kunder med sina utmaningar varje dag samtidigt som du stöttar dina kollegor i förvaltningen.

Publiceringsdatum
2024-10-29

Arbetsuppgifter
Säkerställa en god kundupplevelse för Heimstadens hyresgäster, externa leverantörer samt förvaltningen.
Besvara och koppla inkommande samtal.
Hantera serviceanmälningar och avlasta förvaltningen genom att lösa så många inkommande ärenden som möjligt.
Bidra till att stärka vårt varumärke och aktivt arbeta med Heimstadens NKI-arbete tillsammans med dina engagerade och kompetenta kollegor.

Vi önskar att vår drömkandidat har:
Relevant arbetslivserfarenhet inom kundservice eller service - gärna inom fastighetsbranschen eller annan kundnära verksamhet.
God systemkunskap. Vi arbetar bland annat i program som Vitec, Kundo & Chat-Mail-Forum. Om du kan ett eller flera av dessa system kommer vi jubla - om du istället kan andra liknande system, är vi övertygade om att du kan lära dig våra på ett kick!
Goda språkkunskaper i svenska och engelska. Övriga språkkunskaper är meriterande.
God förmåga att bemöta och hantera människor i olika situationer. Du sätter alltid laget före jaget och har förmåga att skapa och upprätthålla relationer, både till kunder, kollegor och samarbetspartners.

Välkommen med din ansökan!
Vi kommer arbeta löpande med urvalet och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut den 2024-11-19. Vänta därför inte med din ansökan. På grund av GDPR tar vi inte emot några ansökningar via mejl.

Övrig information
Våra värderingar är viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss: Jobba hos oss. Vi är också stolta över att ha fått utmärkelsen Karriärföretag 2024 för tredje året i rad. Motiveringen till varför Heimstaden anses vara en attraktiv framtida arbetsgivare kan du läsa mer om här: Årets karriärföretag 2024.
För att matchningen oss emellan ska bli så bra som möjligt har vi på Heimstaden valt att inte längre be om några personliga brev i din ansökan. Uppfyller du skallkraven får du göra ett personlighetstest och ett problemlösningstest. Testerna hjälper oss att kunna matcha rätt person med rätt jobb. På detta sätt ökar vi chansen för att du som blir anställd kommer att trivas hos oss och att du har rätt förutsättningar för att lyckas i din roll.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Vi ber dig därför att se över ditt CV innan du skickar din ansökan till oss. Vår samarbetspartner 2Secure utför bakgrundskontrollen. Läs mer på www.2secure.se.

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Heimstaden AB (org.nr 556670-0455)

Kontakt
Manager Customer Care
Erik Larsson
erik.larsson@heimstaden.com

Jobbnummer
8982200

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Heimstaden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Heimstaden AB: