Kundservicemedarbetare till Essity

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-10-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Essity" (publicerad 2022-10-24) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-10-06

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 15 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag. De ökar människors välbefinnande genom sina produkter och tjänster och arbetar med att på ett hållbart sätt utveckla, producera, marknadsföra och sälja förstklassiga produkter inom hygien och hälsa. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46 000 medarbetare världen över. Du kommer att sitta stationerad på Essitys kontor i centrala Mölndal.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att vara den första kontaktpersonen gentemot Essitys konsumentkunder, detta med stöd av företagets BackOffice-team. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att hantera ärenden som att registrera klagomål, övervaka kundleveranser samt orderhantering. Du arbetar dagligen i ärendehanteringssystemet SAP och du kommer att ta hand om inkommande ärenden, främst via mejl. Därtill har du en nära dialog med Backoffice-teamet för att säkerställa kundnöjdhet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Fullständig gymnasialutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet från kundservice
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• God dator och systemvana, meriterande med erfarenhet i SAP och Excel.

Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta i gång och driva projekt framåt. Du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dess och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Därtill trivs du i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar. Avslutningsvis har du en god kommunikativ förmåga och trivs i en roll med breda kontaktytor samtidigt som du har förmågan att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Olivia Lilja
olivia.lilja@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7049167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: