Kundservicemedarbetare till Aller media

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2017-07-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Aller media" (publicerad 2018-10-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.?

Nu söker vi efter fler kundservicemedarbetare som vill utvecklas inom ett spännande uppdrag för en av våra kunder; Aller media. Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning.

Om uppdraget:

Aller media är Sveriges marknadsledande aktör inom populärpress och säljer 68 miljoner tidningar om året. De har några av Sveriges mest välkända varumärken inom veckotidningar, magasin och familjetidningar såsom ELLE, Café, Må Bra, Svensk Damtidning, ELLE Decoration, Allers, Hemmets Veckotidning, Hänt i Veckan, Femina och Residence. Varje månad läser i snitt 3,2 miljoner svenskar en eller flera av de ca 40 tidningar som ges ut av Aller media.Du kommer att ingå i ett team där de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att besvara telefonsamtal och mail från kunder gällande prenumerationer, reklamationer, betalningar och uppsägningar.?

Vi söker nu dig som:

• Har ett stort intresse för kundkontakt och service.
• Har en stark vilja att lyckas, är målmedveten och resultatorienterad.
• Är flexibel och noggrann.
• Har lätt för att skapa förtroende och relationer.
• Tycker att merförsäljning är roligt!

Din profil:?

Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande. Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Goda datorkunskaper är ett måste då vi arbetar i flera olika stödsystem. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Meriterande:

• Erfarenhet inom kundservice/kundtjänst.
• Utbildning inom service management eller liknande.
• Erfarenhet av och/eller utbildning inom försäljning.

Vi erbjuder dig:

• Ett varierande och utvecklande arbete.
• En härlig och spännande arbetsmiljö med fantastiska kollegor.
• Kundservice- och produktspecifik utbildning.
• Friskvårdsbidrag samt möjlighet till massage på jobbet.

Du kommer att ingå i ett team där de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att besvara telefonsamtal och mail från kunder gällande prenumerationer, reklamationer, betalningar och uppsägningar.

Kundservice öppettider är för närvarande måndag - fredag 8-18. Man schemaläggs med varierande arbetstider och det finns även chans att till stor del själv påverka sitt schema. Beräknat behov 80-100%

Planerad utbildningsstart är den 15 augusti 2017.

Publiceringsdatum
2017-07-26

Ersättning
Fast lön enligt kollektivavtal med Unionen + provision.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag är 2017-08-11. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-generalist Adnan Balic påtelefonnummer 070-377 96 64 eller adnan.balic@releasy.se?

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Adnan Balic adnan.balic@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
3617236

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: