Kundservicemedarbetare som kan arabiska

Perido AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker en pigg och glad kundservicemedarbetare till vår kund - ett företag inom bostadsbranschen med kontor i Sollentuna norr om Stockholm.

I denna roll är servicen i fokus. Du kommer att till en början arbeta i receptionen där du hjälper hyresgäster med olika ärenden och ansvarar för nyckelhanteringen, till exempel vid in- och utflytt eller då bolaget tar in hantverkare och övrig extern service. Inom en snar framtid tar vår kund även hem sin telefonväxel (som idag ligger outsourcad) och det är där din erfarenhet av kundtjänst kommer till användning då du och dina kollegor i receptionen kommer att bli ansvariga för att sköta kundtjänsten. Arbetet innebär med andra ord mycket kundkontakt varför vi gärna ser att du både tycker om och är van att möta olika sorters människor i olika situationer och med lätthet kan anpassa dig efter kundens behov. Det är även viktigt att du känner dig bekväm med att kommunicera på såväl arabiska som svenska och engelska.

Tjänstens omfattning är på heltid men arbetstiderna varierar något. Du börjar alltid kl. 07.45 men slutar vid olika tider beroende på dag och årstid. Som senast är det kl. 19.15 (på torsdagar). Mellan maj och augusti går dock arbetstiden som längst fram till kl. 16.15.

Arbetsplatsen är helt rökfri.

Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-08-23

Kravprofil för detta jobb
• Avslutad gymnasial utbildning
• Flytande arabiska
• Erfarenhet av receptions- eller kundtjänstarbete
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift även på svenska och engelska

Meriterande
• Erfarenhet av någon telefonväxel
• Erfarenhet av nyckelsystemet Assa

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde i slutet av augusti.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en kundserviceperson med telefonvana som idag saknar det personliga mötet? Vill du arbeta i en bred roll där du får möjlighet att varva kundtjänst med receptionsarbete? Är du sugen på att vara med och bygga upp en helt ny funktion hos en av våra fantastiska kunder? Då ska du läsa nedan!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30209 i ämnesraden.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-22
Ange följande referens när du ansöker: 30209
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4307058

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: