Kundservicemedarbetare
Randstad AB / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-07-23Dina arbetsuppgifterVi söker nu efter en strukturerad och lösningsorienterad kundtjänstmedarbetare till vår kund i Solna. Vi ser helst att du antingen har erfarenhet från tidigare arbete inom kundtjänst eller tidigare arbetat med inom service för att passa bra i rollen. Som kundservicemedarbetare kommer du att vara ansiktet utåt för företaget och ansvara för att företagets kunder får en förstklassig serviceupplevelse. Här erbjuds du en omväxlande roll i en verksamhet med hög förändringstakt där samarbete är en framgångsfaktor. Positionen är en bred roll och det dagliga arbetet är mycket varierande då kunden har en stor produktportfölj med många varumärken. Rollen omfattar såväl extern som intern kommunikation, i nära dialog med både kollegor och leverantörer. Du kommer även att jobba med långsiktiga kundrelationer B2B, samt arbeta strukturerat i system såsom SAP och ASANA. Arbetsmiljön är dynamisk - du blir en del i ett globalt bolag men i en lokal miljö- och det finns god möjlighet till såväl personlig som professionell utveckling.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god
samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Besvara inkommande samtal, e-post och chattmeddelanden från kunder.
Ha kontakt med leverantörer
Ge professionell och vänlig support för att lösa kundfrågor och informera om erbjudanden.
Hantera kundklagomål och försäkra dig om att varje ärende hanteras på ett effektivt och professionellt sätt.
Registrera och dokumentera kundinteraktioner i systemet.
Ge produktinformation och vägledning till kunder.
Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kundrelaterade ärenden.
KvalifikationerUtmärkt kommunikationsförmåga, i både tal och skrift, på svenska och engelska.
Förmåga att hantera krävande situationer på ett lugnt och professionellt sätt.
Stark problemlösningsförmåga.
Teamspelare med förmåga att arbeta självständigt.
Tidigare erfarenhet av kundservice
Gymnasieutbildning
Meriterande:
SAP
ASANA
Om företagetRandstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Jobbnummer 8810385
Observera att sista ansökningsdag har passerat.