Kundservicehandläggare till ICA Sverige AB
Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Borås
2014-09-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicehandläggare till ICA Sverige AB" (publicerad 2015-11-03) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Kundservicehandläggare till ICA!
Vi söker nu ett antal kundservicemedarbetare till ICAs nystartade kundtjänst i Borås!
Kundservicehanteringen inom ICA är under förändring och centraliseras till Borås. Avdelningen ingår i ICA Sverige AB, Marknadsfunktionen. Kundserviceavdelningen i Borås växer successivt under kommande år och kommer på sikt hantera alla förekommande frågor från kund. Kundservice uppdrag innebär bland annat att på ett professionellt sätt bemöta kunderna, besvara deras frågor och hantera ärenden som inkommer i kontakt med kund via olika kanaler så som telefon och web. Kundservicemedarbetaren har en viktig roll för bevarandet av kundens förtroende för ICA och fungerar som ansiktet utåt men har även bred kontakt med olika interna funktioner inom koncernen.
Som kundservicehandläggare på ICA Kundservice förväntas du svara på kundens frågor på ett professionellt, kompetent och positivt sätt. Din strävan är att alltid avsluta ett kundsamtal på en positivt sätt som främjar en fortsatt god kundkontakt. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att svara kunders frågor via telefon, e-post samt övriga digitala kanaler (ex. Facebook). Arbetsuppgifterna innebär också kontakter med olika funktioner inom ICA. Arbetet innebär skiftarbete, kvällar och helger, där en förutsättning är att du kan vara flexibel i dina arbetstider då ICA vill ha god service då kunderna handlar i butik eller på nätet.
I denna rekrytering samarbetar ICA med Proffice och du söker tjänsten på Proffice hemsida
www.proffice.se .
Uppdraget beräknas starta snarast och urval samt intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Uppdragsgivare: ICA Sverige AB
Ort: Borås
Omfattning: Heltid, Tillträde snarast.
Sista dag att ansöka är 2014-10-12, Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För information: Linnéa Almqvist,
linnea.almqvist@proffice.sePubliceringsdatum2014-09-18KvalifikationerVi söker dig som har gymnasiekompetens och tidigare erfarenhet av kundtjänst/callcenterfunktion eller liknande arbete. Du har erfarenhet i att ge god kundservice på ett professionellt sätt. Du ska kunna uttrycka dig obehindrat i tal och skrift både på svenska och engelska. Du ska även kunna på ett tydligt och pedagogiskt sätt kunna förmedla information. Du ska ha en god social kompetens, vara serviceinriktad och ha lätt för att samarbeta.
Organisations-/företagsbeskrivning:
ICA vill göra varje dag lite enklare. Med fokus på mat och måltider är ICA ledande inom detaljhandel i Sverige. ICA äger och förvaltar också fastigheter samt erbjuder finansiella tjänster. De cirka 1330 ICA-butikerna i Sverige drivs av fria handlare i samverkan. ICA är en del av ICA Gruppen. För mer information om ICA, se
www.ica.se .
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-12
Ange följande referens när du ansöker: 200641131
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinnéa Eskilsson Almqvist
Linnea.Almqvist@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Lilla Brogatan 19-21
50431 BORÅS
KontorsadressLilla Brogatan 19-21, 50335 BORÅS
Jobbnummer 2001450
Observera att sista ansökningsdag har passerat.