Kundservicechef till Smart Parkering Sverige AB

Smart Parkering Sverige AB / Chefsjobb / Helsingborg
2024-12-23


Visa alla chefsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Smart Parkering Sverige AB i Helsingborg, Kävlinge, Kristianstad, Kungsbacka, Karlskrona eller i hela Sverige

Smart Parkering Sverige AB har idag hand om parkeringsövervakning, drift och förvaltning av garage och parkeringsanläggningar. Detta gör vi på uppdrag av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltningsföretag. Vi tillhandahåller smarta skräddarsydda digitala och miljövänliga lösningar samt marknadens kundvänligaste plattform. Vi är verksamma på flera orter runt om i landet med ett huvudkontor i Stockholm.

Med miljö och teknik i fokus skapar vi framtidens parkering!

Söker du nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter inom kundservice? Se hit!

Smart Parkering Sverige AB är ett framåtsträvande och innovativt parkeringsbolag som erbjuder moderna parkeringslösningar. Vi tror på att interaktionen mellan människor och teknik kan göra underverk!

Publiceringsdatum
2024-12-23

Om tjänsten
Som kundservicechef är du företagets ansikte utåt mot både avtalskunder och slutkunder (parkörer). Du har det primära ansvaret för att samordna kundtjänsten genom att koordinera och delegera arbetsuppgifter bland kundservicemedarbetarna. Målet är att säkerställa hög kvalitet på kundtjänsten och erbjuda god service under dygnets alla bemannade timmar. Du bär personalansvar över hela avdelningen vilket omfattar en handfull medarbetare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

• Koordinera och delegera arbetsuppgifter inom kundtjänstteamet.
• Säkerställa att kundtjänsten håller hög kvalitet och erbjuder utmärkt service.
• Ha personalansvar för kundservicemedarbetarna, inklusive deras välmående, upplärning och vidareutveckling.
• Stötta och delta i hanteringen av kundtjänstärenden vid ökad arbetsbelastning.
• Rapportera och följa upp företagets prestationer och resultat inom alla affärsområden.
• Informera berörda parter om eventuella avvikelser.
• Arrangera och leda personal- och ledningsmöten.
• Ta en drivande roll i de årliga ISO-revisionerna.

Vi söker dig som:

• Har erfarenhet av att leda och samordna ett kundtjänstteam.
• Är en utmärkt kommunikatör och har förmågan att motivera och utveckla medarbetare.
• Har god organisatorisk förmåga och kan hantera flera uppgifter samtidigt.
• Är lösningsorienterad och kan hantera stressiga situationer på ett lugnt och effektivt sätt.
• Har erfarenhet av att arbeta med ISO-revisioner (meriterande men ej ett krav).

Vi erbjuder:

• En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö.
• Möjlighet att utvecklas inom företaget.
• Konkurrenskraftig lön och förmåner.

Urval:

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Frågor?

Kontaktar ansvarig rekryterare, Senad Hamula via rekrytering@smartp.se

Ansökningar tas enbart emot via formuläret.

Övrig information
Vi väljer att självständigt tillhandahålla denna rekryteringsprocess, rekryterare och annonssäljare undanbedes

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Smart Parkering Sverige AB (org.nr 559049-0628)

Jobbnummer
9079884

Prenumerera på jobb från Smart Parkering Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Smart Parkering Sverige AB: