Kundserviceavdelning söker coach!

Klarna AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Klarna är Sveriges snabbväxare inom bank och finansiella tjänster. Våra tjänster finns hos över 4000 e-handelsföretag såsom Dustin, CDON och Webhallen. Utsett till årets företag 2007, delägt av investmentbolaget Öresund och med god vinst är Klarna ett företag att växa med. Sedan starten för 5 år sedan har vi växt till cirka 200 anställda - en snabbt ökande siffra. Vi är ett ungt och ambitiöst gäng som värderar kamratanda, kreativitet och genuin arbetsglädje. Vill du följa med på en resa utöver det vanliga?
Vill du arbeta sida vid sida med unga och drivna kollegor? Vill du hitta en plats i en snabbt växande organisation där du får möjlighet att utvecklas och ta ansvar?
Klarna fortsätter att växa i snabbt takt och tiden har kommit att utöka vår organisation med en coach på vår kundserviceavdelning. Vi erbjuder dig ett arbete inom ett ungt företag som ser till att du inte bara får möjligheten att bli en expert inom ditt arbetsområde, utan även får chansen att dra lärdom inom andra områden i en omfattande kundserviceverksamhet.

Publiceringsdatum
2010-04-15

Dina arbetsuppgifter
Som en coach hos oss peppar och motiverar du dina handläggare att alltid göra sitt bästa! Du är en naturlig glädjespridare som alltid ser möjligheter istället för problem och som älskar att arbeta med människor.
I tjänsten kommer du att coacha dina handläggare i samtalsteknik och även finnas tillhands som ett bollplank i deras dagliga arbete. Du arbetar också med enklare schemaläggning, uppföljning av mål och ser till att uppehålla en god stämning och sammanhållning i teamet genom att planera informationsmöten, tävlingar och teamaktiviteter.
Vi tror att du tidigare har arbetat på en kundserviceavdelning eller i annat serviceyrke och nu känner att det är dags för en ny utmaning. Är du en person som naturligt tar ledarrollen i olika sammanhang är du definitivt rätt person att söka!
Vi uppskattar dig som:
• Har ett intresse eller viss nyfikenhet för konsumentjuridik
• Talar och skriver svenska obehindrat
• Har en god kommunikativ förmåga
• Är van att arbeta självständigt och tar egna initiativ
• Har kunskaper i Excel

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-05-17
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sanna Fransson

Företag
Klarna AB

Adress
Klarna AB
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm

Jobbnummer
625095

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna AB: