Kundserviceansvarig och projektledare

Neatnordic AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Neatnordic AB i Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-03-04

Om företaget
NeatNordic AB är ett svenskt företag som aktivt arbetar med att implementera modern välfärdsteknik i vård- och omsorgen.
Vår affärsidé är att öka livskvaliteten för äldre och funktionshindrade, skapa en bättre arbetsmiljö för välfärdens medarbetare och samtidigt hjälpa samhället att hantera demografiska utmaningar genom att tillhandahålla modern välfärdsteknik.
Vi arbetar på en ny och mycket snabbat växande marknad där behovet av våra produkter är stort.

Om tjänsten
Vi har ett stort antal nya projekt med kommuner och vårdföretag runt om i hela landet. Vi söker nu en kundserviceansvarig och projektledare som kan hjälpa våra kunder att få lyckade implementeringar av tekniken i deras verksamhet. Som kundserviceansvarig och projektledare och är du operativt ansvarig för NeatNordics produkt- och tjänsteleveranser. Du har ett stort ansvar och driver självständigt projekten mot kunderna du är ansvarig för tillsammans bolagets säljare och VD.

Tjänsten innefattar bland annat följande:
• Att kunden får den leverans som överenskommits
• Att leveransen sker med hög kvalitet och kundnöjdhet
• Hålla utbildning om bolagets produkter, såväl på plats hos kund som via telefon
• Svara på kunders frågor via mail och telefon
• Koordinera implementeringar hos kunden
• Driva överenskommen samverkansmodell
Rollen är baserad i Stockholm men våra kunder finns i hela Sverige vilket gör att du kommer få resa en del i jobbet. Du kommer jobba mycket nära bolagets VD som även kommer vara din närmaste chef.
Vem söker vi?
Vi letar efter en serviceinriktad glädjespridare som håller ordning och reda på saker. Du ska ha erfarenhet av att ge kundservice och att driva projekt och ska tycka det är kul att tala inför folk.
Det är en social och konsultmässig roll med många kontaktytor, där du jobbar både långsiktigt och kundnära. Ingen dag är den andra lik och en vecka kan exempelvis innebära föreläsningar, workshops, presentationer och kundtjänstarbete - ibland på olika platser i Sverige.
Vi är ett snabbväxande företag vilket betyder att förändringar kommer sked ofta och fort. Vi ser att du kommer vilja bidra till dessa förändringar och att du vill växa i rollen och ta ett stort ansvar.
Vi söker dig som
• Har en universitetsutbildning inom relevant område, exempelvis inom ekonomi, marknadsföring, service management
• Har tidigare erfarenhet av arbete i projektform och/eller har arbetat i en kundserviceroll och haft långsiktiga kundrelationer
• Kan resa ca 1-2 dagar per vecka
Vidare ser vi att du är flytande i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift samt kan använda Excel och Powerpoint.

Vi intervjuar löpande så visa ditt intresse så snart du kan.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-03

Adress
Neatnordic AB
BERGSGATAN, 59
11231 STOCKHOLM

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Neatnordic AB (org.nr 559201-2446)
Bergsgatan, 59 (visa karta)
112 31  STOCKHOLM

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: info@neatnordic.se

Jobbnummer
5130662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Neatnordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Neatnordic AB: