Kundserviceansvarig Flyttstäd - Städgiganten AB, Stockholm
Konsult Kristina Hjertonsson / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Konsult Kristina Hjertonsson i Stockholm,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Uppsala eller i
hela Sverige Städgiganten AB är ett modernt och högkvalitativt städföretag med bas på Franzéngatan i Stockholm. Företaget städar i hela Stockholm med omnejd och utför bl.a. lokalvård av kontor och butiker, byggstädning, flyttstädning samt trappstädning. Städgiganten AB har egenutbildad personal och egen modern utrustning som de erbjuder sina kunder. Städgiganten AB anpassar sig efter sina kunder och utför såväl löpande städning enligt avtal som enstaka uppdrag med kvalitetssäkring.
Kundserviceansvarig Flyttstäd - Städgiganten AB, Stockholm
För att lyckas i rollen som Kundserviceansvarig hos Städgiganten AB kombinerar du din lyhördhet och noggrannhet med stort driv och en god social förmåga. Du är stresstålig och trivs med att arbeta i ett högt tempo, ha många bollar i luften och har ett utpräglat mål- och resultatfokus. Du motiveras av att förstå affären för att kunna bistå med bästa möjliga service internt som externt. Du är en glad och ödmjuk person och har lätt för att anpassa dig till kunder, kollegor och rådande situationer.
Du arbetar fokuserat på att inkommande order hanteras optimalt och har ett vidare ansvar för att processen håller hög kvalitet och leverans. Du är en stor del i företagets kundupplevelse.
Tjänsten kräver god planeringsförmåga, förståelse för logistiska flöden samt struktur och ordning. Du har daglig kundkontakt och är därför duktig på att uttrycka dig och företagets intressen i såväl talad som dokumenterad form. Du har stor datavana och lär dig snabbt nya system. Vi ser gärna att du har arbetat i en liknande roll tidigare.
Krav för att klara av rollen är att du kan tala svenska och engelska samt mycket meriterande om du även kan tala ryska.
Tjänsten är ett vikariat på 1 år samt en heltidstjänst som ska tillsättas omgående. God möjlighet till förlängd anställning i företaget finns. Har du någon form av stöd vid anställning via AF får du gärna uppge det i din ansökan.
Ansvarsområden:
Ta emot inkommande samtal gällande tjänster, service samt allmänna kundproblem
Ansvara för att upprätthålla en hög professionell och positiv kundkommunikation
Uppdatera kundinformation i företagets kundservicedatabas under och efter varje samtal
Arbeta tätt tillsammans med företagets ledningsgrupp för att ständigt vara uppdaterad om tjänster, personal och eventuella ändringar i företagets policy
Ansvar för personal
Planering och logistik gällande företagets uppdrag
Om Städgiganten AB:
Städgiganten AB erbjuder en fartfylld, varierande och trevlig arbetsplats i en organisation med stort driv. Företaget har sitt kontor på Franzéngatan i Stockholm med närhet till tunnelbana och parkering. För rätt person erbjuds goda anställningsvillkor och stor möjlighet till utveckling i företaget!
Publiceringsdatum2021-05-27Så ansöker duIntervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut - skicka din ansökan redan idag.
För att söka tjänsten går du in på RekryteringsKonsultens hemsida
www.rekryteringskonsulten.nuVi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till RekryteringsKonsulten hanteras konfidentiellt.
Välkommen med din ansökan!
#jobbjustnu
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressKonsult Kristina Hjertonsson
Franzéngatan
11214 STOCKHOLM
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Konsult Kristina Hjertonsson Franzéngatan (
visa karta)
112 14 STOCKHOLM
Arbetsplats Städgiganten AB
Jobbnummer 5771450
Observera att sista ansökningsdag har passerat.