Kundservice- och systemspecialist till Stampen Media i Göteborg
Manpower AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi på Manpower söker nu i samarbete med Stampen Media en Kundservice- och systemspecialist. Vill du arbeta hos en av Sveriges största mediekoncerner och tillsammans med Stampen utveckla och driva kundserviceprojekt mot nya höjder? Då är det kanske dig vi söker. Varmt välkommen med din ansökan!
Om Stampen Media
Stampen Media är ett av Sveriges största mediekoncerner. Med totalt 17 titlar på Västkusten förser vi dagligen över 800 000 läsare med lokal kvalitetsjournalistik och engagerande nyheter. Vårt löfte till våra läsare är att hjälpa dem ta del av världens nyheter, och lokala nyheter som är viktiga för dem i vardagslivet. Vi tar dem närmare händelser och andra människor genom att leverera lokala bevakningar, granskningar och livesändningar.
Publiceringsdatum2024-04-29Dina arbetsuppgifter Som Kundservice- och systemspecialist hos Stampen Media kommer du att arbeta med en fot i den direkta kunddialogen genom telefon, mail och chatt samt en fot i de systemutvecklingsprojekt som Stampen står inför. Utöver detta agerar du teknisk support och superuser för intern och extern personal. Vidare arbetar du med att effektivisera och säkra rutiner och processer som berör kund och systemanvändare. Du arbetar aktivt ut mot leverantörer för att driva igenom frågeställningar och förbättringsarbeten. Arbetet sker tvärfunktionellt i organisationen och du samarbetar med nära kollegor, externa kontakter, kunder och övriga funktioner inom Stampen Medias organisation.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader och kan för rätt person leda till en anställning hos kund.
Vi söker dig som...
Vill arbeta i en utvecklande och föränderlig roll med flera projektprocesser och arbetsmoment parallellt. Du brinner för kunddialogen och drivs framåt av att kommunicera och föra såväl externa som interna dialoger. Vi ser att du som söker besitter ett gediget tekniskt intresse och som med lätthet tar dig an och förstår nya system. Vidare är du en initiativtagande person som arbetar lösningsorienterat och gillar att ligga steget före. Du kommer ingå i ett engagerat team och tillsammans arbetar ni mot en högkvalitativ kundservice.
Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift. Då flertalet kommunikationsytor är på engelska är det av stor vikt att du är bekväm med att ta dialoger på engelska.
Om Manpower
Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda. Manpower värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken. Vi tar INTE emot ansökningar via mail. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten kontakta ansvarig Konsultchef Cherie Enhörning via e-post:
cherie.enhorning@manpower.se Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "04ef1066-9482-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Jobbnummer 8645563
Observera att sista ansökningsdag har passerat.