Kundserivcemedarbetare/ Faktura- och betalfrågor / Telia i Norrk

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Linköping
2022-07-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundserivcemedarbetare/ Faktura- och betalfrågor / Telia i Norrk" (publicerad 2022-08-08) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-07-27

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget
Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Norrköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra, fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport ingår behovsanalys som en del av servicen där du ser över kundens behov och matchar det mot aktuellt tjänsteutbud.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura för att få stöttning i ditt dagliga arbete och för att kunna ta nästa steg i din utveckling. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll som du. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder.

Med tiden kommer en fördjupningsutbildning inom reskontrahantering bli aktuell där mer administrativa uppgifter förekommer.

• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Hitta försäljningsmöjligheter genom att se över fakturor och tjänsteutbud
• Samarbeta med dina kollegor för att hitta bra lösningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Fullständiga gymnasiebetyg
• Mycket god känsla för service
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Arbetslivserfarenhet inom kundservice eller fakturahantering är meriterande

För att trivas i rollen som kundrådgivare på Telia har du en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunds behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du söker aktivt nya utmaningar, sätter upp mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Du trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.

Övrig information:

Start: 29 augusti
Plats: Norrköping
Lön: Emligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundservicemedarbetare, kundrådgivare, kundsupport, kundbemötande, support, supportmedarbetare, servicedesk, service, servicepersonal, system, helpdesk, faktura, kundreskontra, betalning, betalfrågor, merförsäljning, försäljning, rådgivning, rådgivare, heltid, Norrköping, Linköping, Östergötland

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Malin Erson
malin.erson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6845542

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: