Kundmottagare till expansivt företag på Ringön!
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2017-05-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundmottagare till expansivt företag på Ringön!" (publicerad 2017-05-19) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av service och är redo för en ny utmaning? Är du en person som trivs att arbeta i en självständig roll och där du har kontaktnät på andra delar i Sverige? Då är tjänsten som kundmottagare något för dig!
Publiceringsdatum2017-05-18Om tjänstenVårt kundföretag är en tillverkare och leverantör av luftfilter. De sysselsätter över 350 medarbetare och har egen tillverkning och produktutveckling. Du kommer att arbeta på deras kontor och hämtlager på Ringön. Du kommer att ingå i en grupp på 5 personer som befinner sig på olika orter runt om i Sverige. Din roll innebär i huvudsak att finnas behjälplig mot kunder som både ringer in men även kommer in fysiskt på hämtlagret för att hämta sina beställningar. Du arbetar i systemen Pyramid och MS Office och din roll innebär även:
* Lossa lastbilar med hjälp av palltruck
* Finnas behjälplig mot kunder både via telefon och när de kommer in på hämtlagret
* Plocka och packa order
* Printa order
* Övergripande lokalansvar och se till att det är rent
* Säljsupport i form av att registrera produkter och kunder i systemet, registrera order, utforma listor etc.
Om dig
Vi söker dig som tidigare arbetat i en liknande roll eller har arbetat i en servicefunktion. Du behärskar MS Office och trivs i en självständig roll. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete med luftfilter och systemet Pyramid. Som person har du en förmåga att samarbeta med andra, du är kundorienterad och har alltid kunden i största fokus samt trivs i en supporterande roll.
Viktigt för tjänsten är:
* du är kundorienterad
* du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
* du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt
* du har tidigare erfarenhet från arbete inom service
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som kundmottagare är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns möjligheter till att tjänsten övergår till en anställning direkt hos vårt kundföretag.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du attbli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Vardagar, 07:00-16:00
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Fahlström 031-725 45 08
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 3507083
Observera att sista ansökningsdag har passerat.