Kundmottagare till Bilia Group i Mölndal!
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-03-21Om tjänstenGillar du kundkontakt och anser dig ha ett vänligt och serviceinriktat bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag där du får möta kunder via disk, telefon och mail? Då är det kanske just dig vi behöver! Till vår kund Bilia Group söker vi nu en kundmottagare under däcksäsongen med start omgående till och med 6/5.
Om företagetBilia är en av Nordens största bilkedjor med cirka 5 000 medarbetare på 134 anläggningar i Sverige, Norge, Tyskland, Luxemburg och Belgien samt två internetbaserade auktionssajter, en i Sverige och en i Norge. Bilia säljer nya och begagnade bilar, utför service och reparationer samt erbjuder kringtjänster såsom däckhotell och glasreparationer. Bilia fokuserar på kunden och strävar efter att ha de mest nöjda kunderna i branschen. I Sverige har vi 95 anläggningar i fem regioner: Stockholm, Göteborg, Malmö, Mälardalen och Skaraborg. Den svenska marknaden har sju nybilsmärken: Volvo, BMW, Renault, Lexus, Toyota, MINI, och Dacia. 2019 omsatte Biliakoncernen ca 30 miljarder kronor.
Bilia Group i Mölndal är auktoriserade experter på BMW och MINI. Bilia fokuserar på kunden och strävar efter att ha de mest nöjda kunderna i branschen. Bilia vet att nöjda medarbetare ger nöjda kunder, därför storsatsar de på utbildning, rekrytering och teamkänsla på alla anläggningar.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundmottagare arbetar du i en varierad roll med huvudfokus att vara ansiktet utåt mot Bilias kunder. Du ansvarar tillsammans med dina två kollegor för att Bilias kunder får ett gott bemötande över disk vid inlämning av bil för däckbyte samt via telefon och mail vid bokning. Du hanterar kundens förväntningar och administrerar varje kunds order i Bilias affärssystem. Du har kontakt med interna kollegor vid bokning och ser till att administrationen sköts på bästa sätt för att underlätta för såväl kund som kollegor.
KvalifikationerVi söker dig som har ett genuint intresse för människor och för serviceyrket. Du bör vara utåtriktad, självgående och trivas i ett högt arbetstempo. Du trivs med att skapa goda relationer både internt och externt och är mån om att ta ansvar och alltid vårda dina relationer. Du värdesätter god sammanhållning och team-känsla.
Flytande kunskaper i tal och skrift på svenska är ett krav. Vidare bör du behärska dator och telefon självständigt. Vidare ställer tjänsten krav på att du med enkelhet kan sätta dig in i nya system och hantera enklare administration.
Övrig informationUrval och intervjuer sker löpande, detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi genomför personlighetstester och bakgrundskontroller på alla slutkandidater.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4695".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Kontakt Paula Jansson
031-711 98 00 Jobbnummer 6456249
Observera att sista ansökningsdag har passerat.