Kundkoordinator
Uniflex Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2014-12-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundkoordinator" (publicerad 2015-03-19) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat.
Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda.
Publiceringsdatum2014-12-03Beskrivning av jobbetVi letar just nu efter en leveranskoordinator / orderhandläggare till kundservice för arbete hos en av våra kunder i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta att arbeta med företagets orderhandläggning, prisförfrågan, uppsägningar av avtal/ tjänster, avtalshantering etc. Arbetet innebär mycket e-post och telefonkontakt både internt och externt. Kundservice ansvarar för att varje kund får ett bra bemötande och att varje ärende löses på bästa sätt för kunden.
Dina personliga egenskaperFör uppdraget som leveranskoordinator / orderhandläggare söker vi dig som trivs i ett arbetsklimat som präglas av problemlösning, ett högt tempo och kreativa lösningar. Du är strukturerad i ditt arbete, noggrann och flexibel.
Du har
• god vana av att använda telefonen som arbetsredskap, samt erfarenhet av att bemöta kunder och hantera ärenden över telefon/e-post. Du har ett par års tidigare erfarenhet av att arbeta med någon form av kundtjänst / internsupport.
• goda kunskaper inom MS Office
• god datavana
• förmåga att kunna formulera dig väl i skrift och tal
• Vana att arbeta i olika ärendehanteringssystem
• Van att arbeta i team men även förmåga att arbeta självständigt
Det är meriterande om du som söker tjänsten som Leveranskoordinator har kunskap och intresse för teknik, och då framför allt inom teleoperatörsbranschen.
Konsultuppdraget är på heltid med start januari/februari med löpande intervjuer!
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 15574
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEdvard Sjöberg
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm-Globen
KontorsadressArenavägen 57, Stockholm-Globen
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2089129
Observera att sista ansökningsdag har passerat.