Kundkommunikatör till Gävle Parkeringsservice AB

Gävle Parkeringsservice AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gävle Parkeringsservice AB i Gävle

Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss!

Publiceringsdatum
2024-03-26

Arbetsuppgifter
Trivs du både med många kundkontakter och administrativa uppgifter? Vill du ge bästa möjliga service inom trafik och parkeringsfrågor samt vara en del i uppbyggnaden av en ny och modern kundtjänst? Bra, då kan du vara den kundkommunikatören vi söker till Gävle parkeringsservice. Kom och gör Gävles parkering med oss!

Som kundkommunikatör hos oss kommer du att arbeta i en bred roll och du ges möjligheten att till viss del vara med och påverka uppbyggnaden av vår nya kundtjänst.

I din roll ska du besvara inkommande frågor via telefon, e-post och i sociala medier gällande parkering och parkeringsregler samt ta emot besökare i receptionen.

I dina arbetsuppgifter ingår även att arbeta med FAQ- såsom exempelvis kunduppgifter, byte av registreringsnummer, hantera inloggningsuppgifter, godkänna avtal, hantera uppsägningar av p-platser, uppdatera webbsidan, fakturafrågor samt att skicka ut digitala nycklar till avtalskunder.

Du kommer även att arbeta i en stödjande roll mot ekonomi och kommunikationsavdelningen där du är behjälplig med tex kundfakturering, diarieföring, administration och support av bolagets webbsida.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och som har mer än tre års arbetslivserfarenhet av kundtjänstarbete med administrativa arbetsuppgifter.

Dina kunskaper i svenska och engelska är goda i både tal och skrift. Du är en mycket van datoranvändare och har arbetat i ärendehanteringssystem. Det är meriterande för tjänsten om du har erfarenhet av att uppdatera/kommunicera på webbsidor

Det är önskvärt att du har kunskap och förståelse för parkeringsrelaterade trafikfrågor såsom tex parkeringstillstånd, datumparkering och trafikregler.

Du har förmåga att leverera resultat, både vad gäller kvalitet och produktivitet samt arbetar på ett systematiskt, metodiskt och pålitligt sätt. Du har ett prestigelöst förhållningssätt i ditt samarbete med andra och är en god lyssnare som fokuserar på kundens behov och därmed uppnår en god service.

Du kommunicerar tydligt och kan formulera dig och samspela med andra i både tal och skrift samt anpassar din kommunikation till olika situationer, syften och mottagare. Du anpassar dig även snabbt till olika situationer och kan ändra ditt syn- och förhållningssätt samt ser möjligheter i förändringar.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommunkoncern samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via Visma Recruit och inte via e-post eller pappersformat.

Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C183547".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gävle Parkeringsservice AB (org.nr 556982-0557)

Arbetsplats
Gävle kommun, Gävle Parkeringsservice AB

Kontakt
Fastighet och projektansvarig
Håkan Johansson

Jobbnummer
8566928

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gävle Parkeringsservice AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gävle Parkeringsservice AB: