Kundhjälte sökes - bli vår nya Customer Success Specialist
Sunda AB / Kundservicejobb / Gävle
2025-07-15
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sunda AB i Gävle,
Älvkarleby eller i
hela Sverige Gör skillnad för varje kund
Sunda är ett växande företag med höga ambitioner. Vi skapar lösningar som förenklar och förbättrar vardagen för våra kunder, med hållbarhet och kundvärde i fokus. Nu stärker vi vårt team med fler nyckelpersoner som vill växa tillsammans med oss.
Om rollen
Som Customer Success Specialist hos Sunda är du en av våra viktigaste ambassadörer. Du är den främsta kontakten mellan oss och våra kunder, både före, under och efter köp. Du hanterar inkommande frågor via mejl, telefon och sociala medier, löser ärenden med ett leende och ser till att varje kund känner sig sedd, hörd och nöjd. Ditt mål är att skapa kundupplevelser som verkligen gör skillnad och att bygga engagemang i varje kontakt.
Det här är en roll för dig som brinner för service, gillar problemlösning och trivs med att ha direktkontakt med människor i olika kanaler.
Ditt uppdrag
Besvara kundärenden via mejl, telefon och sociala medier
Hjälpa kunder med frågor kring beställning, leverans, retur eller produktval
Identifiera och lösa problem snabbt och smidigt
Arbeta aktivt med att höja kundnöjdheten i varje kontakt
Bidra till att förbättra våra rutiner, svarsmallar och kundprocesser
Samverka med andra team för att säkerställa en högkvalitativ kundresa
Vem är du?
Du är en person som genuint gillar att hjälpa andra. Du är lyhörd, lösningsorienterad och har förmågan att skapa trygghet och förtroende, även i digitala kanaler. Du är kommunikativ både i tal och skrift och har en god känsla för tonläge och bemötande, oavsett kanal. Du är van vid att arbeta självständigt men trivs också i ett team där man hjälps åt.
Vi tror att du har
Stark servicekänsla och ett stort engagemang i kundupplevelsen
Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Vana att kommunicera i sociala medier och hantera flera ärenden samtidigt
Lösningsorienterat mindset och förmåga att prioritera rätt
Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav
Vi erbjuder
Hos Sunda får du vara med och bygga kundrelationer som gör skillnad. Du blir en del av ett engagerat team där vi stöttar varandra och har nära till beslut. Vi erbjuder en vardag där varje kundmöte räknas, och där din insats syns och uppskattas. Vi tror på att växa tillsammans och hos oss får du utvecklas i takt med rollen och företaget. Tjänsten är placerad i Gävle med möjlighet till hybridarbete.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2026-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sunda AB (org.nr 556761-4069),
http://sunda.se Arbetsplats Sunda
Kontakt Matilda Eriksson
matilda.eriksson@sunda.se Jobbnummer 9428642