Kundfokuserade säljare till Västtrafikbutiken i Borås

ISS Facility Services AB / Säljarjobb / Borås
2017-03-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundfokuserade säljare till Västtrafikbutiken i Borås" (publicerad 2017-10-04) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Borås, Bollebygd, Ulricehamn, Alingsås, Vårgårda eller i hela Sverige

ISS Facility Services är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 9 000 medarbetare i Sverige och 34 000 medarbetare i Norden. Svensk omsättning är cirka 4,7 miljarder SEK och kommer från ett flertal tjänsteområden som bland annat facility management, mat & dryck, teknik- & energitjänster, städtjänster och kontorstjänster. Integrated Facility Services, IFS, är ISS unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal. ISS Facility Services AB ingår i ISS A/S som är noterat på Köpenhamnsbörsen. Koncernen har cirka 500 000 anställda och verksamhet i mer än 75 länder. www.se.issworld.com

Kundfokuserade säljare till Västtrafikbutiken i Borås

Vi söker nu säljare på timmar som omgående vill börja arbeta i vår butik i Borås. Utbildning kommer planerat att ske i april och du behöver vara tillgänglig för teoretisk såväl som praktisk utbildning med varierande tider fördelat på olika dagar därefter.

Det här jobbet passar dig som brinner för service och alltid strävar efter att ge varje enskild kund bästa möjliga upplevelse. Du är Västtrafiks ansikte utåt och trivs i den rollen och förstår att ditt arbete påverkar och du är medveten om att ditt bemötande är viktigt. För att trivas bra på vår arbetsplats skall du ha lätt för att kommunicera med alla typer utav människor och tycka om att arbeta såväl ensam som i grupp, du är tålmodig, snabblärd och flexibel. Det är av största vikt att du kan kommunicera på engelska. Då en del av vårt arbete är att informera om trafikstörningar är det viktigt att du kan ta dig till jobbet även om kollektivtrafiken står stilla, och att du har en mycket god lokalkännedom om Borås med omnejd.

Butiken i Borås har öppet måndag till fredag 07.00 - 18.00 och arbetet innebär en del ensamarbete vilket ställer krav på stresstålighet, självständighet och en stark ansvarskänsla.

Då tjänsten är en behovsanställning ställer den höga krav på dina möjligheter att ställa upp med kort varsel, vara flexibel och hjälpa kollegorna. Hos oss finns det stora möjligheter att arbeta många timmar, allt beror på din vilja och flexibilitet.

Vi eftersträvar ett långt samarbete, så har du inom en överskådlig period planerat längre resor eller motsvarande är inte det här jobbet för dig.

Publiceringsdatum
2017-03-15

Dina arbetsuppgifter
• Att aktivt verka och arbeta för en ökad försäljning och ett ökat resande med kollektivtrafiken i varje möte med kund.
• Sälja biljetter (Västtrafiks och deras samarbetspartners), kort samt andra av Västtrafiks framtagna produkter genom att vara aktivt säljstyrande.
• Informera om priser, biljetter och kort.
• Inlösa värdecheckar, presentkort mm.
• Ta emot och hantera reklamationer, felaktiga kort och biljetter samt hantera ersättningsbiljetter.
• Ansvara för och redovisa egen dagskassa.
• Förmedla information till kunder genom att använda befintlig kampanjinformation inom ramen för Västtrafiks olika kampanjer.
• Informera om Västtrafiks linjenät och trafik; resmöjligheter, resvägar och störningsinformation.
• Ta emot synpunkter från kund.
• Skapa förutsättningar för samarbete med externa partners för att ge kunden bästa möjliga service.
• Övergripande engagera sig i och ta ansvar inom övriga områden nödvändiga för butikens drift såsom beställningar och annan hantering.

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens * Erfarenhet av Office-paketet och datorvana.

• Mycket god svenska och engelska i tal och skrift. (Övriga språk i tal och skrift är meriterande.)

• B-körkort är meriterande.

• Tidigare kassa och säljerfarenhet.

• Möjlighet att ta dig till arbetet under alla tider på dygnet, även när lokaltrafiken står stilla.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och förutsätter att du har ett vårdat yttre.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Bifoga ditt CV, ett personligt brev och beskriv varför just du passar in på tjänsten. Har du några frågor går det bra att kontakta ansvarig butikschef Patric Hjelm tfn 073-436 05 07.

Spara kontaktuppgifterna så att du kan komma i kontakt med oss ifall du har frågor om tjänsten framöver.

Obs! Vi tar inte emot ansökningar via e-mail eller brev, enbart via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer att makuleras obehandlade.

Välkommen med din ansökan!​​​​​​

Varaktighet, arbetstid
2 -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ISS Facility Services AB

Adress
ISS Facility Services AB
Box 47635
11794 Stockholm

Kontorsadress
Box 47635

Jobbnummer
3375553

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ISS Facility Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ISS Facility Services AB: