Kundcentermedarbetare till HSB Södertörn

Bravura / Administratörsjobb / Nynäshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nynäshamn, Trosa, Salem, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Nynäshamn, Trosa, Huddinge, Botkyrka, Södertälje eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-11-11

Företaget
HSB Södertörn är en ekonomisk förening verksam i tre kommuner: Huddinge, Botkyrka och Nynäshamn. HSB Södertörn har ca 18 000 medlemmar och förvaltar ca 11 000 lägenheter. I samtliga tre kommuner pågår kontinuerligt byggnads- försäljnings och förvaltningsaktiviteter. Inom HSB Södertörn är ca 80 personer verksamma. Tjänsten som kundcentermedarbetare är förlagd till HSB:s Nynäshamnskontor.

I rollen som kundercentermedarbetare arbetar du med att ta emot medlemmarnas ärenden per telefon, mail och i form av direktbesök till kontoret. Ärendena kan röra allt från felanmälan till att hantera inkassoärenden och att upprätta hyresavtal. Du är även ansvarig för vissa ekonomirelaterade uppgifter så som bokning av bokföringsordrar och kontering av fakturor. Till dina arbetsuppgifter hör även att sköta servicen kopplad till receptionen och kontoret.

Som kundcentermedarbetare jobbar du tillsammans med en annan kollega. Tillsammans delar ni på arbetsfördelningen och turas om att ta emot besökare och samtal. Rollen är en heltidstjänst och omfattar 37,5 timmar/vecka. På torsdagar är kontoret öppet till klockan 18:00, men stänger klockan 13:00 på fredagar.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundercentermedarbetare arbetar du med att ta emot medlemmarnas ärenden per telefon, mail och i form av direktbesök till kontoret. Ärendena kan röra allt från felanmälan till att hantera inkassoärenden och att upprätta hyresavtal. Du är även ansvarig för vissa ekonomirelaterade uppgifter så som bokning av bokföringsordrar och kontering av fakturor. Till dina arbetsuppgifter hör även att sköta servicen kopplad till receptionen och kontoret.

Som kundcentermedarbetare jobbar du tillsammans med en annan kollega. Tillsammans delar ni på arbetsfördelningen och turas om att ta emot besökare och samtal. Rollen är en heltidstjänst och omfattar 37,5 timmar/vecka. På torsdagar är kontoret öppet till klockan 18:00, men stänger klockan 13:00 på fredagar.

Kvalifikationer
• 1-3 års erfarenhet av lägenhetsadministration, föredragsvis mot bostadsrättsföreningar
• Erfarenhet av kundmottagande, både per telefon och i form av direktbesök
• Mycket god systemvana
• Kunskaper i Hambo, Agresso eller Superoffice (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har kunden i fokus och tycker om att ge service. Du är lyhörd, engagerad och vill göra ditt allra yttersta för att hjälpa kunden. Du har personlig integritet och har förmåga att vara tydlig och sätta gränser mot kunden om så behövs. Organisationen står inför visst utvecklings- och förändringararbete och det är därför viktigt att du är flexibel och trivs i en tempofylld miljö. Arbetet som kundcentermedarbetare kräver att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och också driva ditt arbete självständigt. Då du utför huvuddelen av ditt arbete tillsammans med en annan kundcentermedarbetare är det viktigt att du är en bra lagspelare och duktig på att samarbeta.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Nynäshamn
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, medlemsservice, hyresadministration, HSB, kundtjänst, kundservice, lägenhetsadministration, Agresso, Superoffice, Hambo

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wass 08-40024050 emma.wass@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0192

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2063567

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: