Kundansvarig till verksamheten premieadministration

SJR AB Konsultverksamheten / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR AB Konsultverksamheten i Stockholm, Solna, Danderyd, Sollentuna, Södertälje eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans.
Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö
och Göteborg.
Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är
noterat på First North-listan.
Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Vår kund är ett svenskt försäkringsbolag beläget i centrala Stockholm och har idag ca 40 anställda. Uppdraget som ligger inom SJR:s konsultverksamhet kommer att starta så snart som möjligt och pågå i
6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.

Publiceringsdatum
2009-04-20

Dina arbetsuppgifter
Som Kundansvarig hos vår uppdragsgivare kommer du att ansvara för deras kunder och den tillhörande löpande förvaltningen inom Premieadministration. Detta innebär bl a att du kommer att delta i
godkännande och implementering av nya kunder, ansvara för att löpande administrera kunden i systemet och utbilda kundens egna administratörer. Du kommer även att bistå produktansvarig i utveckling och
testning av systemet och ha löpande förvaltningsansvar i syfte att bevaka, fånga upp och lösa eventuella felaktigheter. 
Lämplig bakgrund
Vi söker Dig som har en högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande med god förståelse för området tjänstepension. Vidare ser vi gärna att du har en allmän personaladministrativ kompetens,
kunskap kring bokföring och redovisning samt goda datakunskaper. Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Utöver hög social kompetens är du lyhörd och har stor förståelse för kundens
önskemål och behov. Vi ser också att du kan driva ett samarbete framåt och utveckla kundrelationer. Då rollen innehåller många arbetsuppgifter ställs höga krav på att du är planerande, stresstålig
samt strukturerad.

Övrig information
Vill du ansöka till tjänsten se nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Hendrik Dahlgren om Du har några frågor på tfn 08-407 55 03. Urval och intervjuer
kommer att ske löpande. Om Du inte vill ansöka till just denna tjänst kan du lägga in ditt CV via www.sjr.se och bli sökbar i vår databas. Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-05-20
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
SJR AB Konsultverksamheten

Adress
SJR AB Konsultverksamheten
Box 7420
10391 STOCKHOLM

Jobbnummer
436329

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR AB Konsultverksamheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB Konsultverksamheten: