Kundansvarig kontaktcenter
Coor Service Management AB / Säljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Västerås,
Eskilstuna,
Enköping,
Köping,
Sala eller i
hela Sverige Brinner du för att skapa värde och för att bygga långsiktiga och förtroendegivande relationer? Lockas du av att vara spindeln i nätet och skapa en framdrift i en roll där du får vara med och påverka samt utveckla? Då ska du söka den här rollen som kundansvarig inom kontaktcenter till Coor i Västerås!
Vilka är vi?
Coor är en stabil arbetsgivare med en varm och inkluderande kultur. Vi ger våra medarbetare möjlighet att utvecklas och växa i karriären. I ett nära partnerskap med vår kund spänner sig Coors uppdrag inom Telefoni samt kundtjänst. Kunskap, service och tillgänglighet står i fokus som ska lämna ett positivt avtryck. Vi ska se till att den dagliga driften inom telefoni alltid fungerar samt utveckla leveransen och affärsmodellen till nästa nivå där du kommer ha en stor påverkan.
Vad kommer du att få arbeta med?
Detta är en mycket spännande roll för dig som är i början av din karriär. Som kundansvarig inom kontaktcenter i Västerås kommer du arbeta tätt med kundkommunikatörerna och sitens gruppchef. I din roll ansvarar du för den löpande dialogen med våra kunder, implementering av nya kunder, följa upp och skapa rutiner och utveckla nya arbetssätt samt är det aktiva dagliga stödet till kundkommunikatörerna. Genom ett kund-, affärs- och kvalitetsfokuserat arbetssätt blir din uppgift att utveckla, planera och leda verksamhetens arbete mot uppsatta mål.
Exempel på ansvar och arbetsuppgifter:
• Kundansvar och löpande dialog med kund inom ramen för leveransen
• Ansvar för implementering av nya kunder
• Uppföljning av kundleverans och avtalsuppfyllnad
• Aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund
• Expertkunskap om kontraktet och vad som är avtalat med kund och ansvarar för att fakturering sker enligt avtal.
Vem är du?
Det är avgörande att du har ett gediget intresse att utveckla människor samt får energi av kunddialogen. Du är trygg i dig själv och har förmågan att lägga upp ditt arbete självständigt och ser till att trygga kundkommunikatörerna i sitt arbete. Då du har mycket kontakt med såväl medarbetare och kunder som leverantörer är det av vikt att du har en hög grad av samarbetsvilja och en positiv grundattityd med förmågan till att enkelt bygga förtroendeingivna relationer. Vi söker dig som har förmåga att balansera krav från olika intressenter och som tar ansvar både för ditt personliga arbete såväl som teamets arbete. Du har en nyfikenhet för affären och vill bidra till utvecklingen av kontaktcenter som är på en tillväxtresa där du kommer ha en nyckelroll i resan framåt.
Vi ser att du har:
• Tidigare erfarenhet från liknande roller med kunder och teamet i fokus
• Besitter högt affärsmässigt tänk
• Erfarenhet av att arbeta som teamledare, projektledare eller arbetsledare. Om du dessutom har erfarenhet inom växeltelefoni eller kundtjänst så ser vi det som ytterst meriterande.
• God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, både på svenska och på engelska
• Stor nyfikenhet och ett tekniskt intresse med vana från att arbeta i olika system med god datavana främst inom Office-paketet. Meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av vårt växelsystem som heter Trio eller annat telefonisystem.
Vad vi erbjuder
• Karriärmöjligheter och utveckling inom en växande organisation
• Introduktion för nyanställda
• Marknadsmässig lön enligt kollektivavtal med årlig lönerevision
• Avtalspension, försäkringar och förmåner som föräldralön och friskvårdsbidrag
• Löpande kompetensutveckling genom interna utbildningar och kurser
• Ett prestigelöst, mångsidigt och sammansvetsat team där alla stöttar varandra
Kontaktuppgifter och övrig information
Anställningsform: En tillsvidareanställning på heltid (100%) med provanställning på 6 månader
Placering: Västerås
Arbetstid: Vardagar, kontorstider.
Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta sitechef Minna Wallin via mejl på
minna.wallin@coor.com. Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen med hänsyn till GDPR.
Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? Läs gärna mer här:
https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/ All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.
Vi ser fram emot din ansökan, hos Coor är du skillnaden!
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.
Ersättning Lön enligt kollektivavtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)
Arbetsplats Coor Service Management
Jobbnummer 8947206
Observera att sista ansökningsdag har passerat.