Kund- och säljsupport

Skydda i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
2024-12-20


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skydda i Sverige AB i Malmö, Växjö, Ulricehamn, Norrköping, Stockholm eller i hela Sverige

Är du en administrativ klippa som gillar när det händer mycket? Funderar du också på hur AI verktyg kan underlätta din vardag? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Skydda i Danmark utökar nu sitt team med en kollega till Kund- och Säljsupport med placering i Roskilde. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Skydda är marknadsledande i Norden - som skyddsspecialist och distributör inom arbetsplatssäkerhet och personlig skyddsutrustning. Skydda Group har ca 90 anställda. Våra kontor finns i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Belgien och Nederländerna.
Utifrån vår vision om "En värld där alla är säkra och trygga på jobbet" driver vi branschen framåt med ett noga utvalt sortiment och vårt arbete med att analysera branschen, tillhandahålla utbildningar och säkerställa att rätt personlig skyddsutrustning används till rätt riskmoment.

Publiceringsdatum
2024-12-20

Om tjänsten
Skydda International söker en engagerad och proaktiv kollega till att jobba med kund- och säljsupport till sitt kontor i Roskilde. Rollen kommer att spela en central roll i att stödja våra försäljningschef och sälj- och samordningsledare. Rollen är en specialisttjänst med betoning på struktur och stark administrativ kompetens som kommer vara en viktig funktion för att säkerställa smidiga processer och stärka våra kundrelationer.
Du kommer var del av ett litet internationelt team med kollegor främst i Sverige, Tyskland och Danmark. Tillsammans med ytterligare en kollega rapporterar du till Försäljningschefen, det är ni tre som utgår från kontoret i Roskilde.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat

Ta emot och svara på externa kundförfrågningar av allmän karaktär

Hantering av dagliga kontorsuppgifter som e-post, dokumenthantering och arkivering

Säkerställ en effektiv kontorsdrift och förbättra arbetsprocesserna - inklusive användning av AI-verktyg för optimering

Hjälpa till med förberedelser inför butiksombyggnationer och nya produktlanseringar

Planera kampanjer i samarbete med kollegor

Hjälpa till med mindre marknadsföringsuppgifter som materialförberedelser, uppdatering av listor och kampanjplanering och bidra till nya marknadsföringsprojekt

Uppdatera och underhålla databaser och andra administrativa plattformar

Utför Excel-relaterade uppgifter som orderdistribution, uppdateringar av produktfiler, kampanjförberedelser och inställning av nya artiklar

Vem är du?
För att trivas i rollen jobbar du proaktivt och kan förutse utmaningar och agera snabbt. Du har en passion för tekniska lösningar och ser möjligheterna i att använda AI för att effektivisera arbetsprocesser och skapa mervärde. Rollen kommer innbära en del resor, främst inom de Nordiska länderna och Tyskland, så vi ser att du har möjlighet att resa ca 10-20 dagar om året. Office-paketet är en del av din vardag och främst har du kompetenser inom Excel. Eftersom Engelska är vårt koncernspråk så behöver du kunna kommunicerar bekvämt på Engelska i både tal och skrift. Har du dessutom kunskaper i Tyska är det en fördel och övriga Nordiska språk är en bonus.
Vi ser gärna att du har

Relevant arbetslivserfarenhet

En hög grad av självständighet och initiativförmåga

Körkortskrav
Har du kunskaper i InDesign och Acrobat är det meriterande

Erfarenhet av AI-verktyg för att effektivisera arbetsprocesser är meriterande

Bra för dig att veta

En fast lön med möjlighet till prestationsbaserad bonus

Arbetstid 30 timmar/veckan

25 semesterdagar per år

En arbetsplats där du kan utvecklas professionellt i en internationell miljö

Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta hemifrån

Sjukförsäkring

Ett starkt fokus på medarbetarnas välbefinnande: "Alla ska vara säkra och friska på jobbet"

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt dynamiska team på Skydda!

VÅR REKRYTERINGSPROCESS:
I denna process använder vi oss av löpande urval vilket innebär att vi fortlöpande går igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Intervjuer och tillsättning kan göras innan sista ansökningsdag. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi att kontakta dig för en intervju. I samband med detta får du information om upplägget för intervjun samt övriga steg i processen såsom ytterligare intervjuer, tester och referenstagning. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten.
Om du har frågor om tjänsten eller undrar något under processens gång är du välkommen att kontakta oss på job@skydda.com

Varaktighet, arbetstid, etc.
30 timmar/ vecka

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Skydda i Sverige AB (org.nr 556046-4959)

Arbetsplats
Skydda

Jobbnummer
9073901

Prenumerera på jobb från Skydda i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skydda i Sverige AB: