Koordinator till nordiskt kundkontaktcenter
Msx International Ltd. England, Filial / Försäljningsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Msx International Ltd. England, Filial i Göteborg,
Borås,
Trollhättan,
Malmö,
Södertälje eller i
hela Sverige MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag inom bilbranschen. Vårt fokus är kundtillfredsställelse och lönsamhet för våra samarbetspartners och kunder, vilka är bilimportörer och deras återförsäljare. Med mer än 70 års erfarenhet inom bilbranschen och drygt 3000 anställda experter i 18 länder, har MSXI det som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än sina konkurrenter.
Koordinator sökes till nordiskt kundkontaktcenter
Just nu söker vi en ambitiös och positiv person till att koordinera och coacha tre kundkontaktcenterteam i de tre nordiska länderna, Sverige, Norge och Danmark. I tjänsten kommer du att ansvara för att samla in och analysera statistik och koordinera aktiviteter för teamen. Arbetet kommer också att kunna innebära att till viss del vara backup till teamen vilket innebär att ringa upp samt svara på telefonsamtal och mail från befintliga bilkunder.
Vi söker dig som tidigare har erfarenhet av administration, kundservice och kundkontaktcenter. Meriterande är om du tidigare har haft gruppansvar och om du tidigare har arbetat inom fordonsbranschen.
Anställning och arbetsställe:
Anställningen är 75% och placerad i Göteborgsområdet. Vi har behov att tillsätta tjänsten snarast.
Publiceringsdatum2012-04-24Dina arbetsuppgifter• Ansvara för resultatet för ingående och utgående aktiviteter
• Samla in och analysera statistik
• Vara kontaktperson mot vår kund
• Ansvara för medarbetarna i de nordiska kundkontaktcenterteamen
• Ansvara för den dagliga administrationen kring de nordiska centren
• Till viss del vara backup för de andra i teamen
Önskvärd erfarenhet:
• Erfarenhet från arbete med administration och kundservice
• Erfarenhet från fordonsbranschen
• Trivas med att instruera och coacha andra
• Trivs med att arbeta med mycket kundkontakt
• Grundläggande it-kunskaper och van användare av Office-paket
• Lätt för att kommunicera muntligt och skriftligt
• Goda kunskaper i engelska
• Strukturerad, självgående, postitiv och ansvarsfull
Om du är intresserad av tjänsten är du välkommen att sända din ansökan senast 2012-05-13 till:
recruitmentnordics@msxi-euro.comMärk ansökan "Koordinator till kundkontaktcenter". Ansökan bör innefatta ett personligt brev och ett CV. Ansök snarast då urval och rekrytering sker löpande, dock senast den 2012-05-13.
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Lennart Larsson, Account Manager,
llarsson@msxi-euro.comBesök gärna
www.msxi-euro.com för mer information.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-13
Ansökan kan skickas till e-postadress:
recrutimentnordics@msxi-euro.comKontaktLennart Larsson, Account Manager,
llarsson@msxi-euro.comFöretagMSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
AdressMSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
DRAKEGATAN 7
41250 GÖTEBORG
KontorsadressDRAKEGATAN 7
GÖTEBORG
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-3378840
Jobbnummer 1223444
Observera att sista ansökningsdag har passerat.