Koordinator inom payroll till hotellkedja i centrala Sthlm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-06-20Dina arbetsuppgifterVi söker nu efter en Payroll coordinator till vår kund i centrala Sthlm. Kunden är verksam inom hotellbranschen och är en stor aktör på markanden. Du kommer att arbeta på ett Shared Service Center och ingå i ett av de två löneteam med totalt 15 medarbetare. I din roll som Payroll coordinator kommer du att arbeta brett med löneutbetalningar i systemet Adrito L, bokslut och annan administration i systemet Workday. Tjänsten är med start 23:e augusti och är till en början förlagd fram till årsskiftet, för rätt person finns det stora chanser till förlängning.
Vem är du
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av arbete med lönehantering. Du är ambitiös och har en god förmåga att driva och utveckla processer. Som person är du självständig, engagerad och flexibel. Du trivs med ett strukturerat arbetssätt och du har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Du är prestigelös och trivs i en föränderlig miljö och du är en lagspelare med hög social kompetens som utför ditt arbete med hög noggrannhet. Vi ser även att du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i systemet Aditro L och Workday. Har du tidigare arbetat på ett Shared Service Center är även detta mycket meriterande. Det är viktigt att dina kunskaper i Officepaketet är mycket goda.
Du erbjuds
Detta är ett vikariat med start i augusti och fram till sista december. Till en början kommer du att vara anställd som konsult av Jurek Rekrytering & Bemanning, men har du rätt driv och profil så finns det stora möjligheter till förlängning direkt hos kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Victoria Dall på
victoria.dall@jurek.se. Ansökan tas inte emot via e-post utan skickas in på
www.jurek.seStart:
23:e augusti
ErsättningEnligt ök
Sista ansökningsdag:
Intervjuer sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Dall
victoria.dall@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3567206
Observera att sista ansökningsdag har passerat.