Kontorsupport & VD-assistent på deltid

Bravura Sverige AB / Assistentjobb / Stockholm
2025-08-05


Visa alla assistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administrativt arbete och trivs i en roll med varierande uppgifter och stort eget ansvar? Är du strukturerad, serviceinriktad och tillgänglig omgående? Vi söker nu en person som kan stötta både kontor och ledningsgrupp i ett välkänt bolag inom hälsa och arbetsmiljö.

Publiceringsdatum
2025-08-05

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på deltid med start omgående. Uppdraget omfattar cirka 25-40 % av en heltid, med närvaro på kontoret varje vardag mån-fre. Arbetstiden är cirka 2-3 timmar per dag, någon gång mellan kl. 08-17, och anpassas i dialog med arbetsgivaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget
Företaget är en ledande aktör inom företagshälsa och arbetsmiljö. I denna rekryteringsprocess är företagsnamnet konfidentiellt, men du kommer självklart få reda på vilken arbetsgivare det gäller under processens gång - senast i samband med intervju hos oss.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du brett med både kontorsstöd och ledningssupport. Du är en daglig, stabil närvaro på kontoret och en viktig funktion i det dagliga flödet. Uppdraget kräver stor flexibilitet, eget driv och en god känsla för service.
Dina arbetsuppgifter delas huvudsakligen in i två områden:
Kontorsstöd
Hämta och tömma posten dagligen
Ta emot leveranser
Säkerställa ordning och reda på kontoret
Beställa kontorsmaterial och livsmedel

Ledningssupport
Assistera koncernchefen inför och i samband med ledningsmöten (på både svenska och engelska)
Koordinera och stötta i kalenderhantering (Outlook)
Boka resor
Vara en flexibel resurs med hög närvaro på kontoret



Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna i liknande roll
Mycket goda kunskaper i Outlook och vana vid kalenderkoordinering
Du behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift

Vi söker dig som är noggrann, självgående och har ett naturligt driv att ta ansvar. Du trivs i en roll där du får vara en viktig del av vardagens flöde och där din struktur och pålitlighet skapar trygghet för andra. Du är prestigelös och flexibel, vilket gör att du enkelt växlar mellan högt och lågt i arbetsuppgifterna. Din känsla för service är stark, och du har lätt för att bygga förtroende i mötet med andra. Du är van att arbeta självständigt, men har samtidigt en god samarbetsförmåga och uppskattar att bidra till helheten. Din lojalitet och din förmåga att hantera konfidentiell information är självklar, och du har en professionell framtoning i både svenska och engelska sammanhang.

Övrig information
Start: Omgående Plats: Deltid, 25-40 %, 2-3h/dag Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803), https://www.bravura.se

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Josefine Svensson
josefine.svensson@bravura.se
0735993129

Jobbnummer
9446465

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: