Kontorskoordinator/Receptionist 25-50%
Fru Olsson AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fru Olsson AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Danderyd,
Sollentuna,
Norrtälje eller i
hela Sverige Fru Olsson AB är sedan 19 år ett bemanningsföretag/inlämningsbyrå inom kontor och administration.
Vi söker nu en Kontorskoordinator/Receptionist till vår kund i Stockholm City. Tjänsten börjar som en uthyrning men eventuellt en rekrytering på sikt.
Tjänsten består av sedvanliga receptions sysslor såsom telefonväxel, kontorsservice, gästmottagning, tidrapportering och rese bokningar.
Du ansvarar också för kontorslokalerna vilket innebär kontakt med leverantörer och fastighetsvärd. Du kommer också vara delaktig i vissa events.
Vi tror att du har flera års arbetslivserfarenhet, förmodligen som receptionsansvarig.
Du är en framåt och drivande person, har förmågan att få saker och ting gjort, är en mycket god administratör. Du har superkoll på det mesta, och är van att ta egna beslut.
Du talar och skriver flytande svenska och har goda kunskaper i engelska. Du behärskar officepaketet mycket bra. Har du dessutom lite kunskaper i ekonomi är det bra.
Dina personliga egenskaper är förstås allra viktigast. Vi ser gärna att du är en trevlig, representativ och social person. Du är också en ödmjuk person som har förmågan att lyssna till andra.
Deltid
Maila din ansökan märkt Kontorskoordinator till
carina.stjernstrom@fruolsson.sePubliceringsdatum2012-05-24Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Vår kund önskar hjälp varje dag 2-4 timmar, till en början 25% men detta utökas snabbt till 50%
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
carina.stjernstrom@fruolsson.seFöretagFru Olsson AB
AdressFru Olsson AB
Box 995
16250 VÄLLINGBY
KontorsadressKrossgatan 15
KontaktuppgifterE-postadress:
carina.stjernstrom@fruolsson.se Jobbnummer 1252847
Observera att sista ansökningsdag har passerat.