Kontorskoordinator på deltid till globalt bolag
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du ute efter ett deltidsjobb på 50% där du får möjlighet att arbeta i en varierad roll? Är du strukturerad, serviceminded och har en förmåga att hantera flera bollar i luften samtidigt? Då ska du söka tjänsten som kontorskoordinator till vårt globalt verksamma kund i Göteborg. Tillsättning omgående!
Publiceringsdatum2019-05-31Om tjänstenSom Kontorskoordinator har du en central roll där du kommer att arbeta i ledningsgruppen tillsammans med 3 chefer. Du kommer att befinna dig på en avdelning med 65 medarbetare och ansvara för administration och koordinering som rör kontoret. Arbetsuppgifter innebär att uppdatera Sharepoint och andra intranät, dokumentera arbetssätt, ansvara för on-boarding processer för konsulter samt ha en översyn kring mötesrum och andra allmänna utrymmen.
I din roll som Kontorskoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Uppdatera Sharepoint och andra intranät
• Dokumentera processer och rutiner
• Skapa och underhålla on-boarding processer för konsulter
• Skapa accesser, inloggningar samt andra åtkomster för konsulter
• Medverka på och anordna in-house möten
Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av liknande roller sedan tidigare. Meriterande är om du har arbetat i SAP och Sharepoint. Vi ser att du är en serviceminded person som klarar av att ha många bollar i luften samtidigt. Ett krav är att du är flytande i engelska.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet av koordinerande roller
• Flytande engelska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som Kontorskoordinator är ett konsultuppdrag på deltid 50% med tillsättning omgående och sträcker sig till 2019-12-31. Vi ser gärna att du har möjlighet att arbeta halvdagar, gärna förmiddagar. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är två personlighetstest (MAP & MATRIGMA) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Hassti Shahidi via
hassti.shahidi@adecco.se eller 0736-847125
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Kontorskoordinator, Office Coordinator, Administration, Admin, SAP, Sharepoint, Göteborg, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-29
Ange följande referens när du ansöker: ref-30135
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHassti Shahidi Sarvghad
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 4817042
Observera att sista ansökningsdag har passerat.