Kontorsassistent Till Ett Coolt Produktionsbolag
Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning två kontorsassistenter som vill vara en del av deras team. Tjänsterna är på heltid med start i december. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN?
Nu söker vi för vår kundsräkning två kontorsassistenter. Vår kund är en av Sveriges största kommersiella produktionsbolag och omfattar ett flertal kanaler. Kontoret ligger på Gärdet i ljusa och nyrenoverade lokaler. I rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta både självständigt och i team.Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att ta emot besökare, förbereda inför konferenser, hålla köksutrymmen snygga och prydliga, beställa kontorsmaterial samt förbereda frukostar och luncher.Tjänsterna är på heltid, tillsvidare och du arbetar varierade kontorstider måndag-fredag mellan 08:00 - 19:00.
Brinner du för att arbeta med service i toppklass och tycker om varierande arbetsuppgifter där är detta tjänsten för dig!
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden.
Publiceringsdatum2018-10-30Dina arbetsuppgifterSom kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
Ta emot besökare och svara i växeln
Ansvara för posthantering och boka bud
Förbereda inför möten och konferenser
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Ansvara för beställningar och inköp till kontoret
Kontakt med leverantörer
Stötta kollegor med diverse arbetesuppgifter
Hjälpa till att anordna interna event
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet som receptionist eller kontorsassistent
Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service
Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
Goda kunskaper i Officepaketet och Outlook
Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och självgående. Vidare är du lösningsorienterad, effektiv och professionell.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4430260
Observera att sista ansökningsdag har passerat.