Kontorsassistent Till Ett Coolt Produktionsbolag

Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning två kontorsassistenter som vill vara en del av deras team. Tjänsterna är på heltid med start i december. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN?

Nu söker vi för vår kundsräkning två kontorsassistenter. Vår kund är en av Sveriges största kommersiella produktionsbolag och omfattar ett flertal kanaler. Kontoret ligger på Gärdet i ljusa och nyrenoverade lokaler. I rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta både självständigt och i team.Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att ta emot besökare, förbereda inför konferenser, hålla köksutrymmen snygga och prydliga, beställa kontorsmaterial samt förbereda frukostar och luncher.Tjänsterna är på heltid, tillsvidare och du arbetar varierade kontorstider måndag-fredag mellan 08:00 - 19:00.

Brinner du för att arbeta med service i toppklass och tycker om varierande arbetsuppgifter där är detta tjänsten för dig!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden.

Publiceringsdatum
2018-10-30

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

Ta emot besökare och svara i växeln

Ansvara för posthantering och boka bud

Förbereda inför möten och konferenser

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Ansvara för beställningar och inköp till kontoret

Kontakt med leverantörer

Stötta kollegor med diverse arbetesuppgifter

Hjälpa till att anordna interna event

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare erfarenhet som receptionist eller kontorsassistent

Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service

Kan prata och skriva svenska och engelska flytande

Goda kunskaper i Officepaketet och Outlook

Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och självgående. Vidare är du lösningsorienterad, effektiv och professionell.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4430260

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: