Kontorsassistent & Butikssäljare
Just Arrived Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Just Arrived Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Tyresö,
Täby eller i
hela Sverige På uppdrag av Elodie Details letar Just Arrived efter en serviceinriktad och energisk Kontorsassistent/Butikssäljare. Elodie Details är ett svenskt design varumärke som grundades Stockholm år 2005. Deras vision, att göra livet med barn ännu vackrare, är densamma idag som den var då. Genom egen produktutveckling och design skapar Elodie Details högkvalitativa och väldesignade babyaccessoarer, heminredning och barnvagnar till livet med bebis och småbarn.
Detta är en heltidsanställning. Du kommer arbeta mellan 10-18 och röra dig mycket mellan butik och kontor och vara behjälplig där det behövs. Till att börja med är detta ett sexmånaders konsultuppdrag, men för rätt person kommer det att finnas en möjlighet till långsiktig anställning. Det innebär att du kommer att anställas av Just Arrived och kommer sedan arbeta som konsult hos Elodie Details. Läs mer om vad det innebär att arbeta som konsult här.
Vad kommer du göra?
Du kommer jobba i en härligt mixad roll! Du kommer ansvara för butiken på Jakobsbergsgatan, vara receptionist till kontoret, samt ha hand om deras kundsupport. Butiken har öppet mellan 11-18, och ligger i direkt anslutning till deras kontor. Givetvis är försäljning och service en stor del av din uppgift när det kommer kunder till butiken, men en lika stor del är att ta hand om kontorsmiljön. Du är ansvarig för inköp till kontoret, att hålla rent och snyggt under dagen, se till att ytor och rum är iordningställda inför besökare m.m. Utöver dessa två uppgifter kommer du när tid finns även ansvara för att svara på ärenden via deras kundsupport. Dina arbetsuppgifter innehåller bl.a:
Ansvara för försäljning och service i butiken.
Ansvara för ett välkomnande kontor för besökare och kollegor.
Inköp av kontorsmaterial.
Svara på ärenden via kundsupport.
Vem letar vi efter?
Vi tror att du är serviceinriktad, älskar att hålla saker i ordning och har förmågan att ta initiativ och komma med idéer. Som person är du snäll, prestigelös, driven, positiv och du strävar alltid efter att göra det lilla extra. Att vara ordnad faller naturligt och du tycker om att arbeta på ett strukturerat sätt även om din omgivning kan vara väldigt dynamisk. Det är viktigt att du alltid hälsar alla du möter med ett leende i ansiktet och en positiv attityd!
Publiceringsdatum2019-10-21KvalifikationerServiceminded.
Strukturerad.
Har goda datorkunskaper.
Kan kommunicera mycket bra i svenska samt engelska i tal och skrift.
Meriterande
Ytterligare språk utöver svenska och engelska.
Tidigare erfarenhet av butiksförsäljning eller annat servicejobb
Om du drivs av att hjälpa andra människor, hålla ordning och att ge service på hög nivå i en tilltalande atmosfär, är detta rätt jobb för dig!
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Din första arbetsdag kommer vara 2019-11-01. Din första arbetsdag kommer vara 2019-11-01.
ErsättningFast lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJust Arrived Bemanning AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Just Arrived Bemanning AB (org.nr 559079-4466)
Arbetsplats Just Arrived
Jobbnummer 4866778
Observera att sista ansökningsdag har passerat.