Kontorsassistent/administratör
Arkitekterna Krook och Tjäder AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arkitekterna Krook och Tjäder AB i Göteborg Arkitekterna Krook & Tjäder arbetar inom arkitekturens alla delar - arkitektur, samhällsplanering, landskaps- och inredningsarkitektur, produktdesign samt som processpartner. Med över 120 medarbetare på fem kontor besitter vi spetskompetens inom många områden samtidigt som företaget vilar på en bred kunskapsbas. Vi är ett värderingsstyrt företag med en prestigelös atmosfär och mycket omtanke. Vi har en positiv och god stämning på kontoret och brinner för god service gentemot våra kunder och varandra. Hos oss finns det alltid stora möjligheter att utveckla och att utvecklas.
INFORMATION OM LEDIG TJÄ
Kontorsassistent/Administratör vikariat OKTOBER-DECEMBER
Beskrivning av arbetsuppgifter: Som administratör hos oss fyller du en viktig funktion för att vårt kontor skall fungera i vardagen och bidrar i hög grad till vår gemensamma trivsel och goda stämning. Du kommer att, tillsammans med en kollega, att ansvara för diverse kontorsservice - som att ta emot besök, hantera resebokningar, ordna konferensfika, posthantering, boka mötesrum, svara i telefon, ordning o reda på kontoret samt beställa kontorsmaterial. Du kommer även att bistå och stötta vår ekonomiavdelning med diverse administration som t.ex; Scanna fakturor, kvittohantering Viss administration kring fakturering Påminnelser till anställda avs tidrapportering och leverantörsfakturor att godkänna, Arkivering Administrera telefonin
Beskrivning av kvalifikationer: För oss är det viktigt med rätt person snarare än specifik kompetens. Rollen kräver att du har personlig mognad, är öppen och har en hög känsla för service. Du kan arbeta självständigt och ser vad som behöver göras. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av administrativt arbete och/eller erfarenhet av serviceyrke. Eftersom det även ingår visst administrativt stöd till vår ekonomiavdelning ser vi positivt på om du är gymnasieekonom el liknande med erfarenhet av kontorsservice. Egenskaper som är värdefulla: Förmåga att hantera en ryckig vardag och kunna prioritera och växla mellan uppgifter Ordningsam/organiserad Social/utåtriktad Ok fysik (utifrån att uppdraget kräver en del praktiska insatser med att gå runt på kontoret, bära material osv) Kommunikativ samt behärskar svenska i tal och skrift
Vikariat Oktober-december, arbetstid 75-100 %
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Deltid
• Tillträde
151001
Publiceringsdatum2015-09-01ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duEftersom tjänsten behöver tillsättas omgående kommer vi kalla till intervjuer löpande. Vikariatet motsvarar 75 % men kan eventuellt göras om till en heltidstjänst eller utökad deltid (beroende på fördelning av uppgifter med administratörskollega
Ansökan kan skickas till e-postadress:
pernilla.obert.nielsen@krook.tjader.seKontaktf
Pernilla Obert Nielsen, HR chef, 0729-652668
pernilla.obert.nielsen@krook.tjader.seFöretagArkitekterna Krook och Tjäder AB
AdressArkitekterna Krook och Tjäder AB
41305 GÖTEBORG
KontorsadressPrinsgatan 12 5 tr
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-7041730
Faxnummer: 031-7041731
E-postadress:
pernilla.obert.nielsen@krook.tjader.se Jobbnummer 2412965
Observera att sista ansökningsdag har passerat.