Kontorsansvarig / Säljassistent
RingBox AB / Backofficejobb / Lerum
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Lerum,
Härryda,
Partille,
Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos RingBox AB i Lerum,
Partille,
Göteborg,
Mölndal,
Kungälv eller i
hela Sverige RingBox AB är ett etablerat företag inom telekombranschen. Vi erbjuder enkla telefonilösningar för komplexa behov till företag. Vi sitter i Nääs Fabrikers moderna lokaler där det ingår gym etc.
Vi söker dig som har ett sinne för att organisera både kontoret och din arbetsdag. Det varierande arbetet kräver både stunder av fokus samt att kunna ta initiativ och hantera förändringar.
Publiceringsdatum2020-03-05Dina arbetsuppgifterSom kontorsansvarig tar du hand om faktureringen samt dess arkivering. Du kommer att ha kontakt med nya och befintliga kunder. Ansvar för att registrera nya kunder och beställa hårdvara. Du behöver kunna stötta i säljprocessen och vi ser gärna att du har initiativ att sälja.
Vi söker dig som:
Har mycket goda kunskaper i svenska
Har kunskaper i Office paketet
Säljerfarenhet
Det är extra meriterande om du har:
Erfarenhet av Fortnox
Goda kunskaper i Excel
Kunskap i Wix
Urval sker löpande.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-04
AdressRingbox AB
Spinnerivägen 1
44850 TOLLERED
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kontorsansvarig".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Ringbox AB (org.nr 556944-5041)
Spinnerivägen 1 (
visa karta)
448 50 TOLLERED
Ansökan E-post:
info@ringbox.se Jobbnummer 5134123
Observera att sista ansökningsdag har passerat.