Kontorsansvarig / Säljassistent

RingBox AB / Backofficejobb / Lerum
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Lerum, Härryda, Partille, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos RingBox AB i Lerum, Partille, Göteborg, Mölndal, Kungälv eller i hela Sverige

RingBox AB är ett etablerat företag inom telekombranschen. Vi erbjuder enkla telefonilösningar för komplexa behov till företag. Vi sitter i Nääs Fabrikers moderna lokaler där det ingår gym etc.
Vi söker dig som har ett sinne för att organisera både kontoret och din arbetsdag. Det varierande arbetet kräver både stunder av fokus samt att kunna ta initiativ och hantera förändringar.

Publiceringsdatum
2020-03-05

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsansvarig tar du hand om faktureringen samt dess arkivering. Du kommer att ha kontakt med nya och befintliga kunder. Ansvar för att registrera nya kunder och beställa hårdvara. Du behöver kunna stötta i säljprocessen och vi ser gärna att du har initiativ att sälja.
Vi söker dig som:
Har mycket goda kunskaper i svenska
Har kunskaper i Office paketet
Säljerfarenhet

Det är extra meriterande om du har:
Erfarenhet av Fortnox
Goda kunskaper i Excel
Kunskap i Wix

Urval sker löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-04

Adress
Ringbox AB
Spinnerivägen 1
44850 TOLLERED

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kontorsansvarig".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Ringbox AB (org.nr 556944-5041)
Spinnerivägen 1 (visa karta)
448 50  TOLLERED

Ansökan
E-post: info@ringbox.se

Jobbnummer
5134123

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från RingBox AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos RingBox AB: