Kontorsansvarig på 75% till Enea
Hero AB / Backofficejobb / Stockholm
2021-11-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsansvarig på 75% till Enea" (publicerad 2021-11-24) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker en driven och självgående kontorsansvarig till ett globalt mjukvaruföretag. Har du erfarenhet av att hålla ordning på ett kontor, skapa trivsel för medarbetarna samt vana från administrativa arbetsuppgifter? Kom och bli en del av det trevliga teamet på Enea i Kista!
Om Enea
Enea är en av världens ledande specialister på mjukvara för telekommunikation och cybersäkerhet. Företagets molnbaserade produkter används för att möjliggöra tjänster för mobilabonnenter, företagskunder och sakernas internet. Mer än 3 miljarder människor förlitar sig på Eneas teknik i sitt dagliga liv. Datakommunikation har varit kärnan i Eneas verksamhet sedan företaget grundades för mer än 50 år sedan. Enea var det första företaget i Norden som anslöt sig till Internet och fick Sveriges första mejl. Enea registrerade också Sveriges första internetdomän och var navet för all internettrafik i Sverige under de tidiga stadierna av Internet.
Om rollen
I rollen som kontorsansvarig är du den som har koll på det mesta som rör kontoret. Enea är ca 70 personer som har kontoret i Kista som bas och de arbetar för närvarande i varierande grad från kontoret. Du ser till att det är ordning och reda och att medarbetarna har en trivsam miljö. Du kommer bland annat att ansvara för posthantering, leverantörsfakturor och inköp av kontorsmaterial. I rollen som kontorsansvarig kommer du att tillhöra ett team på 3 personer inom Finance & Administration.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Hantera post och bud
• Kontakt med bl. a. extern reception, hyresvärdar och medarbetare
• Kontakt med leverantörer
• Administration av leverantörsfakturor
• Ansvara för arkivering och förråd
• Utrangering/inköp av kontorsmöbler
• Välkomna besökare
• Hjälpa till med förberedelser inför möten, interna event och konferenser
Om dig
För att lyckas i rollen tror vi att du har arbetat i en liknande roll tidigare. Som person är du positiv, driven och lösningsorienterad. Du är prestigelös och villig att hugga i där det behövs och i ditt arbetssätt är du proaktiv och ansvarstagande. Det krävs även att du är noggrann och strukturerad eftersom rollen innebär hantering och administration av fakturor samt avtal. Du behöver behärska svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Vi ser vidare att du har god vana vid MS Office och har erfarenhet av andra webbapplikationer.
Publiceringsdatum2021-11-03Kvalifikationer• Gymnasial utbildning
• Flytande i svenska och engelska
• MS Office
Meriterande
• Du har erfarenhet av att arbeta med leverantörsfakturor och grundläggande bokföring
• Du har arbetat i Agresso
• Du har körkort och tillgång till bil
Arbetstider, tillträde och omfattning
Denna roll är på deltid och omfattar 75%. Du kommer att arbeta på kontoret i Kista och arbetstiderna är förlagda måndag till fredag, kontorstider. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Enea och går under deras villkor. Anställningen inleds med en provanställning på 6 månader. Start för denna anställning är i januari 2022. Enea erbjuder goda förmåner till sina anställda.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterande konsultchef Amanda Wyser på
amanda.wyser@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se 072 991 88 58 Jobbnummer 6091121
Observera att sista ansökningsdag har passerat.